lauantai 1. lokakuuta 2011

Lokakuufiilistelyä

Terppa! Onko teillä ollut kiva viikko? Mulla on ollut - parista vastoinkäymisestä huolimatta. Koulua on taottu normaaliin tapaan, nyt ensi viikolla alkaa vähän jo hellittää kun filosofian luennot loppuu ens maanantaina! Muut jutut kyllä jatkuu ihan perioditaukoviikon loppuun asti.Tenttikirjoja pitäis jaksaa lukee, eksegetiikan kurssistaki on aika mukaisa määärä luettavaa enkä oo edes aloittanu!

Maanantaina käytiin tuutoriryhmän kanssa Amarillossa syömässä. En ole ikinä käynyt kyseisessä raflassa, ja osasyy tähän on Dannyn biisi "Amarillo":."Tie mulle näytä Amarilloon/Sinne kuulun kuin puolukat hilloon" Onko tollasen riimittelyn jälkeen ihmekään, jos ei Amarillo-nimiset mestat oikein nappaa :D No, hyvä kokemus jäi paikasta, palvelu oli nopeaa ja syömäni kanapasta oli hyvää. Hirveän kauaa ei ryhmäläisten kanssa roikuttu, mutta musta oli ainakin kivaa vaan tavata ja jutella niitä näitä. Sain myös tietää, että mun tuutorin sisko oli itseasiassa samalla vuosikurssilla mun kaa lukiossa. On tää maailma vaan pieni paikka!

Tiistai ei ollu mikään järin mainitsemisen arvoinen päivä, mutta keskiviikkona oli meitsillä kovat paikat kun piti pitää esitelmä. En teoriassa jännitä esiintymistä, mutta jostain syystä olin tosta aika hermostunut. Ihan hyvin se ilmeisesti loppupeleissä meni ja olen taas hippusen varmempi omasta esiintymisestäni. Meidän tiedekunnassahan viestintäkoulutus on todella tärkeää, kun valtaosa valmistuu joko papin tai open ammattiin, ja niissähän esiintymisen ym. hallitseminen on todella tärkeää.

Torstaina olin tapaamassa osakuntani tuutoreita. Tuutoriparat olivat hätää kärsimässä, koska jostain syystä meidän ryhmästä ei vaivautunut kukaan muu paikalle kuin minä... :D No, siinä sitten istuskeltiin, juteltiin ja pelattiin Trivial Pursuitia. Meikä tietty vei voiton kotiin, ofc \o/ Ja opinpahan tuntemaan vähän paremmin Helsinkiäkin, esim. käytin metroa ensimmäistä kertaa moneen vuoteen. Perjantai oli mulla normi lagauspäivä. Mulla on vaa yks luento varttii yli kahestatoista varttii vaille kahteen, ei ihme että olin hyvällä tuulella. Lisäksi sain osani Helsingissä hengailun iloista, kun Kampin keskustassa sai maistiaisia! Ja mieli parani entisestään bussissa olevasta tytöstä, joka hymyili koko bussimatkan ajan ohikulkijoille seesteisen lempeästi. Pitäisi itsekin muistaa näyttää aurinkoista naamaa useammin, ei sillä murjottamisella pitkälle päästä. Kotona datasin ja kattelin netistä kasikytluvulla valmistuneen kotimaisen lastenelokuvan Lumikuningatar. Surrealistisuudessaan kyseinen raina oli aika rohkea veto, näin voisi päätellä esim. pelkissä tangoissa heiluvasta jääkarhupäisestä miehestä :D

Yksi tämän viikon murheenkryyneistä on sen sijaan ollut mun iho. Se aloitti viime viikolla puskemaan järkyttävästi finnejä, ja syyksi määrittelin käyttöön ottamani uuden kosteusvoiteen, ihoni kun on aika herkkä sille mitä tököttejä naamaan voi pistään. Vaihdoin voiteen tämän viikon alussa toiseen, ja nyt lauantaina naama kieltämättä osoittaa hieman parempaan suuntaan menemistä, mutta katsotaan nytten. Toivottavasti ongelman syy selviää, sen jälkeen kun iho on ollut suht tasainen koko kesän niin nää näppylät käy aikalailla hermoille... Oonkohan mahollisesti syönyt jotain epämäärästä?

OMG, tänään on lokakuun eka päivä! Lokakuussa on kaikenlaista odottamisen arvoista, esim:

- Lisää ihkua musaa: SuGin uus single, Dalmatianin comeback, SHINeen Lucifer japaniksi...

- Mulla on ekat tentit, jäiks!

- Paula tulee kyläään!

-Perioditaukoviikko (aka. meidän "syysloma", oikeesti kyseessä ei ole mikään loma ja onpa meillä tuolloin tenttikin, mutta eiköhän sitä ehdi yhen tai kaksikin päivää omistaa pelkälle lomailulle)

- Stockan Hullut Päivät! Meillä galnadagarin fanitus kulkee perheessä, ja vaikka ihmisiä on enemmän kuin laki sallii nii musta on silti kivaa pyöriä hulluilla päivillä, vaikkei edes mitään ostaisi!

Joten, KEEP CALM & ENJOY OCTOBER!

ps. Edelliseen postaukseen vielä viitaten, I'm on a roll! Sain eilen naputeltua oikein mukavaisan pituisen ficin, ihan tosta vaan! Vive la révolution!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti