maanantai 10. lokakuuta 2011

RAPPIOLLA ON HYVÄ OLLA


LOL by Kara0kara
Tämän videon alkuosa on omistettu HIENOLLE IHMISELLE ja loppuosa on marisemista ja jonkinlaista jatkoa ensimmäiselle videolle...

Bloggari on urpo ja video on huono. Oon pahoillani että laatu on taas luokkaa webkamera, mutta mun pokkarin videotoiminto ei toimi/oon liian avuton käyttämään sitä. Srsly, mun huulipuna ei oikeasti ole oranssia!  Ja uskokaa tai älkää,  meikki ei ollu noin epäsymmetrinen tai hiukset noin sotkussa peilistä katottuna!

Saatta kyllä jäädä nää videot vähäksi aikaa... Ja kyllä, muakin yököttää katella tota mun ryppyistä suuta! Hyvä kysymys on että miksi edes julkasin tän kun kerta en muuta ku valita lopputuloksesta :D

4 kommenttia:

  1. ...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................;;;;;;___________;;;;;;; SINÄ SENKIN MAAILMAN IHANIN HYLJE !!!

    Mulla oli tosi hyvä päivä jo muutenkin, enkä ois uskonut, että se olisi muuttunut vielä paremmaksi.... Mutta sinä pirulainen tulit ja nyt on pelkkää vaaleanpunaisten pilvilinnojen päällä tanssimista ! Hihi~ Arvostan ihan hirmusesti *kiitoksenkumarrukset*. Sanon vielä, että tunne on molemminpuolinen ! Toivottavasti jaksat näitä mun älyvapaita kommentteja ja juttuja vielä seuraavatkin vuodet ;)

    Aika hassua kun just sanoit, että et oo mikään 2010-luvun lapsi ja sitten tän videon loputtua noissa pikkuvideoissa näkyy Lady Gaga - Pokerface XD Älä kysy, se oli vaan hassua. Ja paljon turkkilaisia biisejä woooooa XD Nyt loppu.

    Minä oon niin japani, että tykkään kun tulee japsiversioita (vaikka en vaan millään tajuu, että minkä takia, eiks japsitkin tykkää k-popista koska se on just k-poppia) mut LUCIFER... Okei en sais sanoo mitään, koska oon kuunnellut sen vain yhdesti. Mutta ainakaan ei heti iskenyt yhtään D: Saattaa johtua siitä, että tykkään siitä biisistä ihan hirmuisesti koreaversiona ja se tuntuu niin väärältä kuulla se muuten tai sit se on vähän niin kuin Gazen PLEDGE, joka aluks ei vaan säväyttänyt ja sit myöhemmin ja nykyisin sitä ei pysty ohittamaan kun se tulee sekoituksella vastaan. Hmm

    Oho oon onnistunut kirjoittamaan jo aika pitkän kommentin ! Lyhyesti ja ytimekkäästi sanon vielä että nainen äläs inise mistään epäsymmetrisistä meikeistä kun oot just söpö ja sillä selvä >8( Ja rappiosta vielä sen verran että JOO ainakin näin lievästi sanottuna kyllä. Sorruin katsomaan Taiwanilaistakin draamaa, vaikka yritin pysyä sentään siitä erossa mutta nooh... XDD Tai sitten että kokeisiin ei jossain vaiheessa jaksanut enää lukea, mutta mullakin kävi hieno onnellinen loppu ja kaikki TAISI mennä tosi hyvin (kaksien kokeiden tuloksia ei vielä ole mutta niistä jäi hyvä maku XD) ! Jee ! Sullekin sitten vielä tsemppiä tentteihin ~ ^^/

    VastaaPoista
  2. Voivoi, sulta taisi nyt ihan mennä ohi tää mun rivien väliin kirjoitettu suunnitelma saada sut katoamaan täältä ikuisiksi ajoiksi... Eikun XDD Ihanaa kuulla että sulla on ollut hyvä päivä ja muutenkin ilahduit, se on todellakin vähinträ mitä voin vuoksesi tehdä /o/

    Kuinka ironinen temppu DailyMotionilta toi XDD Mistäs ihmeestä ne turkkilaiset biisit sinne ilmestyi...

    Japanissahan on niin, että siellä ei käytännössä katsoen oo kovin helppo menestyä musiikilla joka ei oo japaninkielistä (tai enkuksi). Mun käsityksen mukaan esimerkiksi 2NE1 yritti alunalkujaan tähdätä japsimarkkinoille koreankielisillä biiseillä, mutta ne kaiketi floppas. Tää on nyt vaan spekulaatiota, mutta Japanissa on myös ollu ainakin viime vuosisadan loppupuolella (ja saattaa olla edelleen) vähän rasistisia käsityksiä korealaisista, ja tälläkin saattaa olla osuutensa miksi ei välttis haluta koreaksi markkinoida.

    No musta noilla kpop-biiseillä joista tehdään japsiversio on se mielenkiintoinen ominaisuus, että jos niistä on oppinu tykkäämään jollain kielellä, niin se toinen versio ei vaan uppoo. LUCIFER on itseasias ainoo mistä tykkään sekä koreaks että japsuks :D Mutta voihan toi olla tottumiskysymyskin...

    Pitkät kommentit ovat parhautta! (Ei sillä että lyhyissä jotain vikaa olisi...) Oot muuten eka ihminen joka ikinä kutsuu mua SÖPÖKS XDDDD Taiwanilainen draama kuulostaa tosi rappiolliselta, mutta toivottavasti silläkin rappiolla on hyvä olla! Ja kyllä mä uskon että kaikki meni hyvin. Kiitos onnentoivotuksista, kauhulla odotellaan sitä filosofiaa!

    ISO KIITOS VIELÄ IHANASTA KOMMENTISTA JA YLIPÄÄTÄÄN KOKO OLEMASSAOLOSTASI. PISTE. :)

    VastaaPoista
  3. karkkipaperit rapisee ja pöytää hakataan, nyt on kova meno käynnissä täytyy sanoa!

    VastaaPoista
  4. Siiis todella kova, mun eksaatiset fiilikset täytyy välittyä myös ruudun toiselle puolell ;)!

    VastaaPoista