tiistai 4. lokakuuta 2011

Mikä on vaaleanpunainen ja kimaltaa?

Onko se nolostunut Edward Cullen?

Onko se jotain Barbien vaatekaapista nöösittyä?

Onko se ilmestyskirjallinen visio maailmanlopusta?

No, oli vastaus ylläoleviin mikä tahansa, niin vaaleanpunaista ja kimaltavaa on myös minun uusi huulirasvani! Vaikka uhosin tässä vastikään olevani kosmetiikanostolakossa, niin jotenkin olen onnistunut vakuuttamaan itseni parinkin tuotteen kohdalla vähän lakosta joustamaan. Rehellisesti sanottuna en ollut kyllä yhdenkään uuden huulirasvan tarpeessa, päin vastoin puolikäytettyjä pikkupurkkeja löytyy mun hoteista vaikka kuinka paljon, mutta nyt kyseessä on ensimmäinen sävyttävä huulirasva!


Katsokaa kuinka söpö se on! Tässä viime keväänähän lanseerattiin Maybellinen "pikkusiskosarja" MNY, ja tämä on siis sarjan sävyttävä huulirasva sävyssä 375. Tuostahan sitä ei näe, mutta kyseinen rasva antaa huulille hentoa vaaleanpunaista sävyä ja hopeista glitteriä. Glitteriä ei huulille tule mitenkään överisti, vaan oikein sopiva määrä. Omilla tummahkoilla huulillani vaaleanpunainen sävyte ei hirveästi näy.


Valittelinkin tässä jo siitä, kuinka näppylät ovat vallanneet naamani. Määrittelin syyksi joko a) TBS:n c-vitamiini-kosteusvoiteen, jonka ostin sen korkeahkon aurinkosuojakertoimen takia tai b) ihoni herkistymisen silikonille ja näin ollen syyksi GOSHin Velvet Touch -primerin. Koska omaani kuivemmalle iholle suunnattu kosteusvoide on todennäköisempi syyllinen, niin ostin väliaikaisratkaisuksi Yves Rocherilta näppyläiselle iholle suunnatun kosteusvoiteen. YR kun ei mikään kallis merkki ole, ja tästäkin sai vähän alennusta.
Liikkeessä minulle tarjottiin YR:n kanta-asiakkuutta, ja kun sain tietää sen olevan maksutonta niin pitihän kosmetikkafriikin liittyä remmiin :D Tämä varmaan tarkoittaa sitä, että alan saamaan niitä kuuluisia katalogeja... (YR:hän on alunperin postimyyntifirma). Tämäpä ei kyllä hauttaa, sillä meikkimainokset ovat muutenkin meikätytön suosikkilukemistoa (säästän joskus vanhoja katalogeja ja selailen niitä!) Liittymislahjuksena käsivoiteesta matkakoon ja jonkinlaisen kassin, joka ei kyllä päätynyt kuvaan. Kosteusvoideostoksesta sain mukana näytteen saman sarjan naamiosta. 


Toi kanta-asiakkuus taitaa koitua mun kohtaloksi, sain jonkun kuukauden sisässä käytettävän etukupongin ja eipä nyt mokomaa viitsi poiskaan heittää.... :D Oh god, olen säälittävä. Meikeistä muuten puheenollen, olin tänään aika kapinallisella päällä. Gurut aina toitottavat, kuinka värikkään silmämeikin ja huulipunan pitäisi olla samaa sävyperhettä. No, meikäläinenpä yhdisti kirkkaanpunaiset huulet vaaleanpunaisen (ja kimaltavaan!) rajaukseen. Meikkianarkiaa, ahahaa!  

Viimeisenä ostoksena esittelen vielä yhden jutun minkä tilasin Suomalaisen Kirjakaupan nettikaupasta. Otsikkoon vielä viitaten, niin tämä neiti on Barbien ohella ehdottomasti yksi vaaleanpunaisten ja kimaltavien juttujen kuningattarista:

Sailor Moon on mun mielestä paras japanisarja ikinä ja olen jo vaikka kuinka monta vuotta odottanut kieli pitkällä englanninkielisten mangojen uudelleenjulkaisua. Nyt odotus on palkittu ja tämä eka osa ilmestyi kauppoihin syyskuussa :) Käännöksen laatua on moitittu, mutta varmasti parempi kuin Tokyopopin enkkukäännöksessä. Mulla on Sailor Moonia pari osaa japaniksi mutta ihanaa saada koko sarja enkuksi omaan hyllyyn!

P.S. And oh, I know. Onnistuneet kuvat ovat onnistuneita. En ole jaksanut ees mitään kunnon kuvanmuokkausohjelmaa asentaa...

2 kommenttia:

  1. Nolostunut Edward Cullen... Minä kun ehdin jo innostua XDD Enkä siis fanita ko. henkilöä ! Hän vain sattuu olemaan.. Mahtava pilailun kohde XDD Anteeksi fanit.

    Oon miettinyt, että voisko säällä olla vaikutusta tähän iho-ongelmaepidemiaan.. Mulla nimittäin kans ihan yhtäkkiä meni iho huonompaan kuntoon samoihin aikoihin sun kanssa.. Tai sitten voisko se olla sekin, että ei sovi enää tuotteet tähän vuodenaikaan.. En tiedä en tiedä ! Mystistä tämä !

    JA HEI ! Älä valita, että tulee törsättyä kosmetiikkaan. Minä valitan täällä, kun EI PYSTY törsäämään sellaiseen.. Olis kiva saada uusia meikkejä ja kasvonaamioita ja kaikkea, mutta ostoslista on jo muutenkin pitkä T__T Noniin nyt angstilapsi kuittaa ja lopettaa.

    VastaaPoista
  2. No mahtava pilailun kohde todellakin! Mä en ole vuosiin pystynyt suhtautumaan GlitterEdiin vakavasti, valitettavasti kyseinen herra ei ole hirveästi blogin puolella mollattavana ollut...

    Ohhoh :O Aika jännä juttu! Ehkä tolla hassulla säällä on todellakin jotain tekemistä, nimittäin mulla oli toi kosteusvoidek äytössä varmaan kolmatta viiikkoa kun näppylät alko ilmestyy! Sitten kun naama on taas kuosissa niin yritän tehdä muutamia testejä, joista selviäisi kuka mahtaisi olla lopullinen syyllinen tähän paisenaamaan...

    I can feel your pain. Mulla ne kosmetiikkajutut aina kiilaa muiden hankintojen edelle, jostain kumman syystä...

    VastaaPoista