perjantai 7. lokakuuta 2011

...

Asioita, jotka tekevät minut iloiseksi:

Tietotekniikkataitojen tentistä päästy läpi \o/

Eiliset tdk-yhdistyksen Pokémon-bileet, joissa tämä poksurakastaja viihtyi hengenheimolaisten seurassa ja intoutui tänään kaivamaan vanhan kunnon GameBoy Colorin esiin!

No ne Hullut Päivät! Tosin tähän mennessä oon ostanut sieltä vaan farkut (joka on hyvä juttu koska farkkujen osto on tuskaa) ja karkkia


Asioita, jotka tekevät minut surulliseksi:

Bigbangin vastoinkäymiset. Korean markkinoiden lahjakkain bändi suunnilleen suosionsa huipulla ja sitten tulee kaikenlaista...

Oma heikkous. Liittyi se sitten huonoon itsehillintään tai kykyyn olla antamatta anteeksi tai mihin tahansa.

Asioita, jotka savat minut vihaiseksi:
Se, kun ihmiset uhmaavat lempiparituksillaan mun maailmankuvaa :<

Se, kun jotkut ei osaa antaa yhtään rispektiä.

Tohon G-Dragonin skandaaliin vielä palaten, niin se kirjoitus jota fanit levittelee ainakin Tumblrissa ja jossa väitetään skandaalin olevan poliittinen mediatemppu. Järki käteen ihmiset.
Se, kun nykyään jokaisesta japsicd:stä julkaistaan kolme eri versiota. Kun minä olin nuori, niin niitä oli vain kaksi! Ja jossakin levyistä julkaistaan automaattisesti van yksi versio...

Muuten vaan tyhmät jutut:

Mun hajonnut hohdepuuteri.

Se fakta, että oon maailman noloin ihminen. Esim. tälläkin viikolla sekoitin kaks tyyppii keskenään (ja ne oli viel kaverukset...) ja kun mulla yks päivä oli mekko ja pitsisukkikset niin joku nainen tuli vaan sanomaan, että mun mekon helma oli noussu vähä liikaa...

No tää älyvapaa sää!


Huh huh, tulipas nyt negatiivisen oloinen postaus! Mutta eipä tässä nyt ole sen suurempaa myrtseilyn aihetta ole, ainakaan meitsillä. Hyvää viikonloppua kaikille, toivottavasti sää pysyisi yhtä aurinkoisena kun ny perjantaina!

Ja nii joo, kuvat on nöösitty weheartitistä ja tumblrista. Minulla ei ole oikeuksia käyttää niitä, mutta guess what? I DON'T CA-A-A-A-RE!

Vitsin oon k5.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti