torstai 17. maaliskuuta 2011

Surveymeininkiä + day 28

Lempparibändikysely. Teen tän nytten mun toisesta lempparista eli arisuista, koska SuGin kuuntelu on viime aikoina ollut niin sanotulla passiivisella tasolla. Eipä siinä mitään, voi sitä olla kakskin lempparia, joiden välillä vaihtelee. Varsinki jos on tällanen nynny niinku minä jolla on aina valinninvaikeuksia.

1. Mikä on lempibändisi nimi?
Alice Nine. Kirjoitusasu muuttunut vuosien saatossa.

2. Oletko antanut bändille ns. lempinimiä ?
Sanon yleens arisut tai A9, niinku varmaa useimmat fanit : D

3. Onko sinulla yhtään sen levyjä ?
Kolme kokopitkää + yks sinkku joka katos/pöllittii.

4. Entä muuta fanikamaa?
Kaks niiden omaa live dvd:tä sekä PSC live-dvd.

5. Kuka jäsenistä on lempparisi?
Tora! Tora! Tora!

6. Mitkä ovat lempibiisisi bändiltä?
The beautiful name ehoton superlemppari! Sit on kans I., Hana, Stargazer, Cosmic World & Mirror Ball.

7. Oletko ollut kyseisen bändin keikalla?
8-------------------(

8. Lempialbumisi kyseiseltä bändiltä?
GEMINI.

9. Jos saisit tavata yhden bändin jäsenistä, kenet tapaisit ?
Toran tai Shoun. Tora on paras, mut Shou on niin ihanan ja sydämellinsen olonen että haluisin ehkä sittenki tavata sen mieluiten.

10. Oletko itkenyt jonkun bändin kappaleen takia?
En ikinä tainnu itkeä kappaleen takia. Aiheen vierestä mainittakoon, että tulin kyllä todella haikeaksi kun katoin GEMINI-0-eternalin making ofia, kun Shou näytti niin vanhalta ja väsyneeltä (Ja ei, en tarkota etteikö se sais vanheta, vaan jotenkin tulee nii surullinen olo kun näkee ajan kulumisen tällasista jutuista. Pidän mun idoleita melkei jumalankaltasina, siks se ajan kuluminen on jotenki tosi aktuell.)

11. Minkä maalainen lempibändisi on ?
Japski.

12. Oletko rekisteröitynyt bändin fanifoorumille?
En ees tykkää foorumeista D:

13. Mikä oli ensimmäinen biisi jonka kuulit bändiltä?
RAINBOWS.

14. Pidätkö biisistä yhä?
En aluksi ees pitänyt siitä, mutta nykyään kyllä.

15. Mikä on bändin paras musiikkivideo?
The beautiful name. Paras musavideo ikinä.

16. Katsotko lempibändisi videoita usein?
Riippuu ihan fiilareista. Useimmiten en.

17. Kuinka monta jäsentä bändiin kuuluu?
Viis.

18. Oletko nähnyt unta bändin jäsenistä?
Useammankin kerran. Yhessä asuin jossain paratiisisaarella ko. viisikon kanssa, ja meidän lempihengailupaikka oli sellainen puinen penkki jolle kaikki yritti epätoivoisesti aina ahtaa takapuolensa vaikka siihen mahtu ehkä 3 istumaan. Kaikist pelottavinta siin unessa oli kuiteskin TV-ohjelma, jonka alkutunnari oli suomenkielinen versio Tsubasasta... Kaikkee se alitajunta tekeeki. Muistan myös sellasen unen, jossa Tora oli joku teini-ikänen poika jonka vanhemmat oli kaverita mun ja Paulan vanhempien kanssa. Sitte me mentiin yökylään porukalla, ja mä ja Paula ei saatu unta nii me mentiin Toran huoneeseen dataamaan. Sellasii unii : D

19. Ja herännyt pettyneenä, kun uni ei ollutkaan totta?
Jep. Tosin toi jälkimmäinen uni oli jotenki ahistava.

20. Soiko tämän kyseisen bändin biisi tälläkin hetkellä?
Ei, kuuntelen ny Garbagea.

21. Osaatko nimetä kaikki bändin jäsenet kuvan perusteella?
Toki.

22. Pitävätkö ystäväsi kyseisestä bändistä ?
No, Paulasta ne on kai iha ok.

23. Kuinka usein kuuntelet bändin musiikkia?
Kai sitä joka päivä tulee kuunneltuu...

24. Miksi kuuntelet juuri tätä bändiä?
Koska ne on esim. parhaita?

25. Mitä hyötyä bändistä on ollut sinulle?
Jotenki arisut liittyy vaa kiinteenä osana mun nuoruuteen ja sen sellasiin. Pohjaton inspiraatio, maybe? Annan mun idoleille suuren arvon.

26. Entä mitä haittaa?
Rahat menee, ja oon iha kiukkunen ku en oo päässy niiden keikalle.

27. Oletko koskaan halunnut lopettaa fanittamisen?
En? Oisin kai jo lopettanu sit :D

28. Onko bändi suosittu Suomessa?
Kai niillä ennen oli fanikantansa, nykyään suosio on jrockin suosion mukana lerpahtanu.

29. Ovatko muut sanoneet sinua hulluksi fanituksesi takia?
Ei. Mä mikää hullu ole.

30. Mitä tekisit, jos joku bändin jäsenistä kuolisi?.
Olisin iha kauhuissani ja mun elämä joutuis kasvukriisiin.

31. Tiedätkö lempibändistäsi paljon?
Jonkin verran? (Mitä niistä sit pitäis tietää..)

32. Mikä on tämän kyseisen bändin laulukieli?
Japani ja kökköenglanti.

33. Olisitko valmis mihin tahansa päästäksesi näkemään bändin jäsenet läheltä?
No en mä nyt mihinkä tahansa. Mun ihmiskunnioitus on liikaa sellaseen.

34. Kenestä pidit eniten, kun olit vasta alkanut kuuntelemaan bändiä?
Shousta.

35. Onko hän edelleen lempijäsenesi?
Ei, mutta vahva tokalemppari.

36. Löytyykö koneeltasi kuvia kyseisestä bändistä ?
Vielä kysyt!

37. Entä onko yhtään biisiä josta et niin hirveästi pidä?
No ne Zekkeishokun aikaset biisit on aika sanonko mistä... Kyllä sinnekin pari helmeä mahtuu. Uudempaan tuotantoon mahtuu vähemmän huteja.

38. Kuka on bändin viehättävin (komein, kaunein, söpöin) tyyppi?
Tora. Forever&ever.

39. Löytyykö seiniltäsi tämän bändin julisteita yms?
Lehestä leikattuja kuvii löytyy.

40. Uskotko olevasi fani vielä vuoden päästä?
Enköhän. Miks mä mun kullannuput hylkäisin?

Haaste: Day 28 - Listaa 5 asiaa joita olet hävittänyt ja haluaisit takaisin

1. Mun Swarowskin riipus, joka tippu mun kaulasta huomaamatta.
2. Hana & Live2die -sinkut sekä Euro Best-albumi.
3. Voisin sanoa mun bussikortti mutku just suljin sen tänää ja hankin uuden nii nyt ois melkeinpä noloo jos se löytyis.
4. Opiskelumotivaationi.
5. Pari ystävää..

2 kommenttia:

  1. Toi uni..... Dataamaan Toran huoneeseen, johan on fantasiat XDD

    VastaaPoista
  2. -OZONE-: ::Dd Kertoo vähän mun ja tietokoneen kiihkeästä suhteesta kun kiinnostaa enemmän kuin esim. Tora.

    VastaaPoista