torstai 24. maaliskuuta 2011

Kaikenlaista stressiä + day 30

Puuh. Terveppä terve. Mulle todettiin tässä yks päivä, että olen kuulemma rennoiten kirjoituksiin suhtautuva abiturientti jonka kyseinen henkilö tuntee. Tämä taitaa ihan pitää paikkansa, sillä elin alkuviikon siinä uskossa että mulla on huomenna kemian koe. No, tiistaina sit selvis että eipä olekaan, vaan pitkä matematiikka. Pikkasen siitä sitte tuli säätämistä ja sellaista (kun taulukkokirja ja laskin pitää tarkastaa ennen kirjoituksia ja olin pistänyt ne väärään laatikkoon ja AAA) mutta kaikki päättyi hyvin ja löysin mun kadonneen kemian kirjankin.. Matikan kirjoitukset meni paremmin kuin kuvittelin, mutta veikkaisin että pisterajat tulee nousemaan, koska kokeessa oli aika monta tehtävää kategoriassa naurettavan helppo. Huomenna on sitte VIKA yo. Arvatkaa kuinka voittajafiilis on jo tässä vaiheessa?

Sitten alkaakin pääsykoekirjojen hankkiminen ja siitä aiheesta stressaaminen. Positiivista on, että sinne, mihin haen, ei koko koe koostu ainoostaan pääsykoekirjamatskusta vaan on myös muita tietoja mittaavia osioita. Luojan kiitos. Oon kuitenkin alkanut kriisiintymään ajatuksesta, että voi hyvinkin käydä etten pääse mihinkään opiskelemaan. Mulla ei oikeastaan ole mitään hajua mitä mä sitten tekisin...Töitä kai sit pitää alkaa ettiä. Jotenkin masentavaa kyllä jos jää pakolliselle välivuodelle, kun sitten pitää käyttää vuosi "tyhjäntoimittamiseen". Vapaaehtoistyöhommelitkaan ei varmaan onnistu, koska a) sinne mihin haluun pitäis olla 19 ja b) projekti ei sais mennä pääsykoepäivien päälle. Että joo, jätän sen jutun varmaan sitten vähän kauemmas tulevaisuuteen.

Vähän marginaalisempi ahistuksen aihe on jokin sellainen asia ku yo-juhlamekko. Mun on todella vaikea löytää mekkoja itelleni, koska mun ruumiinrakenne on sellanen että useimmat mekot ei yksinkertaisesti näytä hyvältä mun päällä. En kiertele mitenkään kovin innokkaasti vaatekaupoissa, ja ajatus sopivan mekon löytämisestä vaikuttaa aika tuskaselta. No, kannattanee aloittaa paikasta josta löysin mun riparimekon. No, positiivinen juttu on että tiedän ainaski mitän toivon ylppärilahjaks jos joku eksyy mokomaa kysymään.

Haaste: Day 30 - Tärkein kysymys mielestäsi
Tämä  on pölläisty lempikirjastani, muttakun niin se vaan on:

Mikä on todellinen tahtosi?

2 kommenttia:

  1. Ehkä sä oot vaan nii hyvä matikassa että ne tehtävät tuntu naurettavan helpoilta ::D

    VastaaPoista
  2. Mutku en mä nyt oikeasti ole niin hyvä... :D Ja viime syksyn koe oli ainakin mun mielestä paljon vaikeampi ku toi.

    VastaaPoista