perjantai 19. elokuuta 2011

T.G.I.F

Tänään päivä alko sangen jäisesti. Unohin puolet tavaroista kotiin aamulla ja sekö ärsytti. Onneksi äiskä viitsiytyi raahaamaan ne töihin, joten suurilta ongelmalta säästyttii. Päivä alkoi mennä parempaan suuntaan lounastauon aikana, koska raahauduin huoltsikalle syömään sieltä saatavaa iiihanaa broileripastaa. Kallista mutta ah, niin hyvää. Ruoka pelastaa! Loppupäiväksikin oli luvassa vähä vastoinkäymisiä, etin muun muassa mun webkameraa ja käänsin huoneen ympäri. Lopulta se löyty mun bassokamojen joukosta johon iskä oli sen tunkenu... Mut eiköhän sitä olla ny jo voiton puolella.

Mulla on huomennakin poikkeuksellisesti töitä, joten tänää ei oo järin perjantaifiilis. Koska sunnuntai on ainoa vapaapäivä niin päätin sen kunniaksi järkätä itelleni kunnon herkkuaamupalan. Ajattelin ehkä paistaa lettuja ja sellasta... Mä funtsin koko ajan että pitäis oikeesti sydöä terveellisemmin ja liikkua enemmän ja mitä vielä mut silti koko ajan sorrun vaa herkutteluun... ITSEHILLINTÄÄ PELIIN SENKIN SOKERIADDIKTI.

Tällä viikolla en oo oikeestaan tehny mitää erityistä. Yliopistojuttuja oon hoidellut ja asiat näyttäisivät olevan todella hyvin mallillaan! Tänää tuli kirje opintotukihakemuksen hyväksymisestäki. No, opintojen alkuun on reilu viikko, että ihan hyvä että hommat alkaa olla hanskassa. Enää ois edessä opiskelijakortin noutaminen jahka valmistuu ja Lukiolaisten liitosta eroominen :) Kauheesti juttuja pitää kyllä hoidella ennen opintojen alkuu, varoitan tästä teitä mua nuorempia :D

Ensi viikolla ois sitten vika viikko kesätöissä, ja ilmesesti jonkinlaista viikonloppureissua on kaavailtu kans... Toivottavasti ois aurinkoisia säitä, kohtahan on jo SYYSKUU ja sitten se syksy virallisesti alkaa! Tää kesä on kyllä hujahtanut ihan silmänräpäyksessä töitä tehdessä. Kiva kesä silti, jatketaan syksyyn ja uusiin kommelluksiin nytte hyvällä tuulella :)

Vapaaehtoisjuttujen tiimoilta semmoista kuului että valintatilaisuus on marraskuun loppupuolella, joten sinne asti ei auta muu kuin odotella ja pyöritellä peukaloitaan. Sain vähä lisäinfoa noista hommista E-Koreassa, ja vähän näyttäis siltä että mun iästä saattaa mahdollisesti tulla ongelmia. Nyt ei kuitenkan kannata vielä alkaa heittämään pyyhettä kehään, vaan annetaan ajan näyttää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti