sunnuntai 7. elokuuta 2011

Tallinna on uuvuttava kaupunki

Ei, en ole ollut viime aikoina Tallinnassa, mutta sen sijaan olen nähnyt unia... Pari yötä sitten nähdyssä unessa Paula ja BIGBANGin Seungri tulivat otsikon mukaiseen lopputulokseen. Toissayönä näin unen jossa olin väärinkäsityksen johdosta menossa naimisiin lukioni ranskalaisen sijaisen kanssa ja viime yönä unessani pyöri lähes yksinomaa naisstrippareita... Että sellaista. Mun uniennäkö menee aina tolleen että välillä on kausia kun en näe yhtään unia ja välillä taas nään monta unta peräkkäisinä öinä :D

Mutta joo, mun viikonloppuna oli varsin normi. Ainoastaan perjantaina oli angstista. Kävelin töissä ajatuksissani päin sellaista katossa olevaa metallista laatikkoa, ja sain aika iskun päälakeeni. Jouduin lopulta lähtee töistä vähän etuajoissa kun alkoi heikottaa niin kovin. Koska oon yliDRAMAattinen niin mä tietysti visioin kaikkee kallonmurtumasta aivoverenvuotoon... Käytiin iskän kanssa pyörähtämässä terveyskeskuksessa, jossa sairaanhoitaja veikkas et mul on lievä aivotärähdys, ja saatiin tarkkailuohjeet. Loppupäivän oli vähän sellanen raskas ja väsyny olo, mutta muuten ei käyny mitää ihmeellistä.

Nyt viikonloppuna en oo tehny oikeestaa mitää dataamista ihmeellisempää... Aloitin tekee mun meikeistä inventaariota, ajattelin yrittää seurata vuosittain noiden varastojen kehittymistä. Toistaseks oon vaan tosin saanut huulimeikit listattua. Lisäks ajattelin mun yhtä nettisivua remppaamaan, siinäkin tulee varman kestämään jonkin aikaa... No mutta, onhan tässä vielä pari viikkoa ennen koulujen alkamista! Ja kun en mee varmaan töihin tän ekan vuoden aikana vielä niin eiköhän tota aikaa likene sitten opintojen alkamisenkin jälkee.

Mut aarrrgghhh wtf tää mun netti. Mun langaton netti tapasi ennen harrastaa pätkimistä aika-ajoin, mutta pari kuukautta sitten se alko toimii ihan moiteettomasti. Ja nyt pätkiminen on palannu. ÄÄÄÄÄÄÄ RAGEEEEEEEEE!11 Ai mitä, mullako ei muka oo elämää netin ulkopuolella? Ehehhehehehhee.

Haaste 2: Päivä 18 – Lempisyntymäpäiväsi
Jaa-a, viime vuosina en oo syntymäpäivä kovin erikoisesti vietellyt, muuten kuin siis sukulaisten kanssa kahvitellen. Varmaa siis joskus pienenä ne parhaat synttärit on vietelty :)

2 kommenttia:

  1. Johan on omituisia unia sulla.. o__o Mutta parempi se kuin ei mitään ! Ja hyvä kun ei käynyt mitään pahempaa. Muista olla varovainen~

    VastaaPoista
  2. No joo, mitäköhän Freud tästä sanoisi! Joo, yleensä ei kai tolleen kävellessä voikaan itseään niin pahasti satuttaa, mutta kyllä ainakin mun kaltanen hosuli siinä itsensä säikäytti!

    VastaaPoista