torstai 7. huhtikuuta 2011

sdsvds + day 35

Tää aamu ei oo lähteny mitenkään parhaissa merkeissä liikkeelle. Nukuin viime yönä huonosti, päätä särkee vähän ja on jotenkin sekava olo, mun pääsykoekirjat ei oo vielkää tullut ja pitäis tänää raahautuu koululle ja musiikiin teoriaan. Onks tänään taas torstai? Päivät juoksee nopeemmin kun kuvitteliskaan. Äskenhän oli vasta maanantai... Silleen se aika kuluu. Tällä hetkellä kaikki tuntuu vaan niin pirun rasittavalta, mutta eiköhän huomenna sitä energiaa löydy taas enemmän.

Positiivista on, että äippä osti mulle eilen uuden puhelimen Hulluilta Päiviltä! Se on hieno ^^ Vaikka ajatus kosketustnäytöstä oli ekaks aika vastenmielinen niin oon jo ihan hyvin ehtiny tottuu tohon, ja siinä on mukanakin sellanen tikku jolla voi tökkiä sitä näyttöä. Ja mikä tärkeintä, se on sopivan kokonen mun käteen! Mun ongelmat sen vanhan kännykän kaa johtu osin siitä et se ei ollu sopivan muotonen mun käteen (mulla on pienet kädet) Nyt pitää skarpata ettei tosta puhelimesta tuu vainajaa.

Kattelin -OZONE -:n blogissa videoita Thaimaasta ja ai että kun tuli himo lähteä johonkin etelään! Ranskaakin olen muistellut kaiholla, oli ihanaa kun sai strollaila rantakadulla, ihastella markkinoita ja käppäillä hiekassa. Etelänmatka saa toistaiseks jäädä haaveisiin, sillä näillä näkymin se ei oo pariin vuoteen toteutumassa... No, eiköhän täällä Suomessakin ala aurinko kohta kunnolla paistaa!

Oon ollut vähän sekasin tässä viime päivinä, toivottavasti menis äkkii ohi, ei nimittäin oo kivaa 8( Ja pidetään peukut pystyssä et saan kovisteltua koulusihteeriltä mun yo-alustavia. Ja et ne loput pääsykoekirjat tulis vihdoin, tilasin ne jo viime viikolla. Maanantaina pääsen muuten kampaajalle, kivaa! Mulla on ollut melkei vuoden suora otsis (joka sit on aina kasvanu liian pitkäks), mutta nyt ajattelin yrittää kasvattaa otsiksen kokonaa pois. Toivottavasti mun kampaaja osa leikata noi haituvat silleen että en näyttäis iha hölmöltä täs "välivaiheessa". On vaa tylsää pitää otsatukkaa tollee ylös nostettuna.

Haaste: Day 35 - Onko jotain mitä pelkäät?
Voi tästä tulee pitkä lista: kaikenlaista tuhoa ja kuolemaa, kovaa fyysistä kipua, läheisten menettämistä ja kärsimystä, vaikeiden valintojen tekemistä, sirkkeleitä, isoja poria, hitsauskoneita, moottorisahoja, Unelmatarhaa, yletöntä häpeää, kauhuleffoja, suurta vastuuta, yksinäisyyttä, korkeita paikkoja, lentokoneita ym. Oon oikea superpelkuri : D

Tässä onki tää haaste kokonaisuudessaan. Jatkan toisella day-haasteella, mutta en enää laita niitä tohon otsikkoon kun se vaikuttaa jotenkin tyhmältä : D

Day 01 - Jokin asia/esine/ihminen johon uskoit lapsena
Day 02 - Mitä mieltä olet Jumalasta ja uskonnosta?
Day 03 - 3 konserttia joissa toivoisit että olisit käynyt/haluaisit käydä
Day 04 - 4 hetkeä jotka muuttivat elämääsi
Day 05 - Jotakin joka saa sinut hymyilemään
Day 06 - Joku joka tekee sinut todella onnelliseksi
Day 07 - Jotakin joka kiihottaa sinua
Day 08 - Lempihedelmä
Day 09 - Jokin jota odotat todella kovasti
Day 10 - Jotain jota haluat elämältäsi
Day 11 - Jokin kirja jonka aiot lukea seuraavassa kuussa
Day 12 - Lempivaatekappale
Day 13 - Kappale joka kuvaa tämänhetkisiä tunteitasi
Day 14 - Suosikkikirjasi
Day 15 - Elokuva joka sai sinut itkemään
Day 16 - Jokin asia jonka tekemistä olet siirtänyt
Day 17 - Asia josta vihaat että sinulta kysytää
Day 18 - Päivittäinen rituaali
Day 19 - 5 asiaa joista pidät itsestäsi
Day 20 - Esineitä/asioita joita sängyssäsi on
Day 21 - Jokin epälooginen asia jota ajattelet tai teet
Day 22 - Todella vanha kuva itsestäsi
Day 23 - 3 asiaa joita haluat tehdä ennen kuin kuolet
Day 24 - Tuorein sinusta otettu kuva (ei webkamerakuvia)
Day 25 - Lempikohtasi itsestäsi
Day 26 - Kuva yhdestä arvestasi
Day 27 - Tyhmin kuva jota olet ikinä nähnyt
Day 28 - Listaa 5 asiaa joita olet hävittänyt ja haluaisit takaisin
Day 29 - Ihmeellisin asia jonka olet oppinut tällä viikolla
Day 30 - Tärkein kysymys mielestäsi
Day 31 - Lempisanasi
Day 32 - Kuva parhaasta ihmisestäsi
Day 33 - Mitä kertoisit 7-vuotiaalle itsellesi jos voisit?
Day 34 - Valitsisitko kuoleman, naimisiinmenon vai lapsen saamisen?
Day 35 - Onko jotain mitä pelkäät?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti