tiistai 26. huhtikuuta 2011

blaablaablaa

Aaa, terve! Voisin tähän alkuun valehdella että mun elämä on ollu niin käänteitä täynnä että sanat ei riitä kuvaamaan muttakun se olis vaan säälittävää :----D Oikeasti oon vaan löhönnyt kotona ja katsellut pääsiäisajan leffoja (MIKSI Robert Pattison on ihan jees Cedric Diggoryna mut muuten niin yök?), vihannut JaMEa (ne mainostaan suureen ääneen kuinka dirut julkasee uuden sinkun mut samana päivinä uudesta singelstä ilmoittaneista arisuista ne ei mainitse mitää), syönyt pääsiäisherkkuja (ja suunnitellut ryhtyväni tekemään taiteellisia installaatioita niistä kaikista suklaamunayllätyksistä mitä mulle on vuosien aikana kertyny) sekä välillä lukenu niihin pääsykokeisiin ja hermoillu siitä kuinka tuun olee niin kuollut in the pääsykoe.

Kyllä kyrsis jos olisin vielä koulussa kun vappu on sunnuntaina ja missais ylimääräsen vapaapäivän... Mun vapusta näyttäis tulevan aika tylsä tänä vuonna, mutta eipä siinä mitää. Toukokuusa olis luvassa ainakin yhet pääsykokeet ja ylppäreihin valmistautumista. Äiti on ollu ihan raivona mun ruotsin opelle kun se ei oo useiden viikkojen odottelun ja kyselyjen jälkee lähewttäny mulle mun ruotsin alustavia, mutta onneks oon sen verta hyvä ruotsissa et eiköhän se läpi oo. Toivottavasti säät suosii toukokuun ajan että saisin vähän sitä väriä pintaan, puuterinvärinen mekko ja kalkkilaivan kapteeni ei oo se paras mahollinen yhistelmä.



Vaikka olenkin viime päivinä ollut todella iloinen siitä, että ole syntynyt 90-luvulla, niin tässäpä vähän kasikytluvun camp-meininkiä!

Haaste 2: Päivä 5 - Määritelmäsi rakkaudesta
LOL aloitin tän kuvailemalla mun ruokia kun luulin etten ollut sitä vielä tehnyt. Noo, tie sydämeen menee tunnetusti vatsan kautta. Mutta niin, musta rakkaus on sitä että on niin kiintynyt johonkin että on vaikea olla erossa. Kaipuuta. Jahtaamista. Jälleennäkemisen iloa. Kaikista yksinkertaisimmin sen vois ehkä määritellä sillä, että kun miettii rakastamaansa henkilöä/eläintä/asiaa/mitä lie niin hymy nousee kasvoille ja sisälle tulee sellanen mukava tunne.

Vaikka en erityisemmin pitänytkään "Rakkautta vain" -elokuvasta, niin kyseisen rainan alkusanat olivat harvinaisen osuvat. Rakkautta on kaikkialla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti