maanantai 21. helmikuuta 2011

"Mitä mä poikaystävällä, kun mulla on keuhkot" + day 17

Sitä aina ymmärtää näitä elämän kuolemattomia totuuksia tässä matkan varrella. Ja lisäksi sitä huomaa aina välistä, kuinka nämä elämän kuolemattomat totuudet kumoutuvat. Katsokaa vaikka:

Sivistymättömästä ei sivistynyttä saa. Hiiteen My Fair Lady! Meikäjuntti näki Titanicin.

Todellinen japanilaisen musiikin arvostaja ei kuuntele korealaista musiikkia, koska k(-sensuroitu-)popparit ovat tuhonneet jmusiikkiscenen här i Finland. Mutta tuota... Koreahan on tavallaan... osa Japania... Ainakin seitkytvuotta sitten oli...

Yli -15 pakkasasteet eivät meikäläistä hetkauta. No kyllä hetkauttavat. Brrrrrr.

Olen aina up-to-date. Muuten vaan kuuntelen kaikkea mikä on muista niin passé. Ja näin sen Titanicin vasta äskettäin.

Musiikkivideoissa ei ole sisältöä. Höpöhöpö. Niistä löytyy vaikka mitä "everything is not what it seems"-juttuja. Ainakin joistakin löytyy. Mua on kielletty avautumasta tästä aiheesta enempää 8(

Pystyn elämään ilman Disney Channelia. Nyt ymmärrän, miksi katkaisuhoidossa olevat eivät halua juoda pisaraakaan alkoholia.

Minä en kuuntele hiphoppia. No kyllä se välillä menee... Ihan pieninä määrinä... Tanssiessa...

Tietsikan taustakuvalla ei ole väliä. On sillä. Jos taustakuva on väärä niin mikään ei toimi. Ja jos vaihtaa toisen taustakuvan niin joutuu pahaan liemeen.

Karvisen kaksoisolennon nimi on Prinssi. Prinssi Saga!!!

Titanicia ei voi tehdä 3D:nä. Nyt ymmärrän että voi, ja siit tulee viel jotain tosi jännää... En kyl oo menossa kattomaan, Leksan ja Katsun hempeily ei vakuuttanut niin paljoa.

Appelsiinia ja mansikkaa ei voi sekoittaa samaan mehuun. No voi. Se on vielä ihan juotavaakin.

LIFE IS WEIRD!!!!!11

Haaste: Day 17 - Asia josta vihaat että sinulta kysytää
Mä inhoan kaikenlaisia moraalisia kysymyksiä ja pulmia, mitä ihmiset on varta vasten kehittänyt toisten moraalin testaamiseksi (Tarkoitan siis tyyliin "Heinzin dilemmaa" tms.) Eniten mua niissä ärsyttää se, että ne on usein tilanteita joiden tapahtuminen on käytännössä mahdotonta. Miksi pitäisi osata vastata moraalisen ongelmaan, jota ei joudu kohtaamaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti