torstai 3. helmikuuta 2011

Älykääpiö vauhdissa + day 10

Puuh. Meikäläinen viettää tänään koeviikon välipäivää, kohta luvassa olisi tosin lähtö ostoskeskukseen kun siivojat tulee... Sen jälkeen pitäisi palata kemian kiemuroihin, huomenna kun on kemman prelikokeet. Ei mulla muuta hätää mutta kun ne laskut. Tasapainolaskut, hyi elämä oikeesti.

Eilen olin Helsingissä juhlistamassa kiinalaista uuttavuotta. Oli kyllä hauskaa, siellä oli hienoja esityksiä ja Bejingin uudenvuodengaalasta lähetettyä videokuvaa oli hauskaa katsoa. Aloin unelmoimaan että olisi kyllä todella ihanaa päästä joskus Kiinaan vastaanottamaaan uuttavuotta... Viihdyin siis muuten mutta harmittamaan jäi se että olin sopinut epämääräisen tapaamiseni kavereideni kanssa, ja en sitten oleskeluaikanani bongannut heitä sieltä. En tullut ollenkaan ajatelleeksi, että voisin ehkä SOITTAAKIN heille... Vasta palatessani kotiin sain heiltä soitin että missäs olet. No, vaikka kukaan ei tästä jutusta kärsinytkään niin jäi kyllä toden teolla harmittamaan tekemäni "oharit". Pliis, opettaisko joku mut käyttää sitä kännykkää?

Mulla on ollut kauhee rahansäästö meneillä (haluan GEMINIn ja Hello Dear Numbers:in...) mut eilen pikkasen lipsuin säästelystä. Kävin nimittäin ekan kerran Yves Rocher:in myymälässä (Yves on muuten aivan ihana nimi! Jos saan joskus poikalapsen haluun antaa sen nimeks Yves... Mua aina dissataan tästä koska kaikki nauraa et ihmiset vaa lausuis sen nimen väärin ja se kuulostais ihan tyhmältä). Merkin tuotteet on kiinnostaneet mua pitemmän aikaan, mut en ole vaan tiennyt missäpäin on YR:n liikkeitä. Nyt sain tietää ja tuli tässä samaisella hesan reissulla käytyä, kun ei siellä niin usein tule käytyä. Ja kun niillä oli vielä jonkin sortin alennusmyynnitkin siellä niin tuli sitä sitten kompaktipuuteri ostettua kun ei ollut kallis... Pitää vähän testaillla, vaikka väri onkin "porcelain" eli posliini niin vaikuttaisi meitsille hieman tummalta.

Päätin aloittaa Twitterin käytön taas :D Kesällä -09 oon ilmeisesti jotain tweetannutkin, mut sit se jäi... Nyt kyllä ryhdistäydyn taas, se on oikeestaan ihan kivaa lisäillä sinne kaikkee mistä ihmiset on silleen "Joo nyt kyllä kiinnosti." Kaiken lisäks siin oi seurailla j-rokkareiden kuulumisia samalla... Harmittaa, että mun japani on niin alkeellista etten pysty lukee niit ilman google translatea -___- Oon kyllä aloittanut kanjien opettelun, että pystyisin ees jotenkuten lukee.

Haaste: Day 10 - Jotain jota haluat elämältäsi
Onnellisuutta,
ystäviä,
erilaisia kokemuksia,
rakkautta,
viisautta,
rauhaa,
tyytyväisyyttä,
mutkattomuutta...

hyvää elämää ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti