sunnuntai 27. helmikuuta 2011

Levyistä ja sarjakuvista et day 20

Kuuntelen tässä parhaillani yhdistä vanhoista levyistäni, jotka olen siis ostanut ennen kuin aloin kunnolla kehittämään musiikkimakuani. Vaikka suurin osa biiseistä näiltä hittikokoelmalevyiltä ei ehkä enää uppoa, niin silti kakstuhattaluvun alkupuolelta peräisin olevista biiseistä tulee jotenkin nostalginen olo. Ja kaiken lisäksi nää summaa kummiskin tosi hyvin sitä aikaa jolloin nää ilmestyi. 

Välillä iskee haikeus siitä, että mun levykokoelma ei ole mikään päätähuimaava. Vaikka Itunes ym. verkkomusiikkikaupat onkin loistava juttu, niin ei kyllä mikään voita sitä tunnetta kun hiplailee jotain vanhaa levyä ja miettii mitä kaikkia juttuja se tuokaan mieleen. Sinänsä harmittaa että ostin J.Vartiaisen Seili-levyn E-levynä, sillä kyseessä on todellakin yks mun lempilevyjä. Jennihän pokkasikin monta pystiä eilen Emma-gaalassa, hienoa! Onneksi ostin tossa talvella "Ihmisten edessä"-levyn ihan fyysisenä julkaisuna, hieno alppa sekin. On tavallaan myös kivaa että aasialaisia ei saa e-levyinä, sillä niihinkin lättyihin liittyy sellasia mukavia muistoja mitä digitaalinen muoto ei voi tuoda..

Älkää ihmeessä heittäkö niitä vanhoja levyjänne pois, vaikka olisivat kuinka "noloja" tai ette muusta syistä haluaisi nähdä niitä silmissänne. Mä luulen oikeasti että myöhemmin tuntuu vaan hyvältä pidellä kädessään vaikka sitä ihka ekaa omaa levyä, tai kymmenen vuoden päästä kattella mikä on ollu suosikkimusaa 2000-luvulla. Ja kamoon, se että jonkun bändin kuuntelu on "noloa" on kyllä asia mikä on olemassa siellä oman pään sisässä : D

Olkaa muuten ilosia, ettei mulla ole kameraa käytettävissä, muuten oisin herutellut teille jo mun pienen levykokoelmani. Kyllä 2000-luvulla tehtiin ihanaa musaa <3 Turha 90- ja 80-luvulla nuoruutensa viettäneiden urputtaa, oman nuoruuden musa on aina parasta!

Ja sitten niihin sarjakuviin... Dyykkasin kerran meidän taloyhtiön lehtiroskiksesta kasan Karvinen-lehtiä, ja olenkin tänään huvitellut niitä lueskelemalla. Pystyn samaistumaan sikahyvin moniin sarjakuvahistorian luusereihin, kuten vaikkapa Tenavien Jaska Jokuseen ja just Karvisen Eskoon. Tälleen vähän mun blogin ulkoasua piristämään ajattelin läntätä pari hyvää Karvinen-strippiä tähän kehiin!


Story of my life! : D

Tässä tapauksessa muistutan kyllä Karvista!

Ihan kun mun elämästä... Vaihdatte seitsemäntoista tilalle yhdeksäntoista :D

Okei joo, tän postauksen pointtikin oli niin päätähuimaavan selkeä ettäh... Mulle ilmoitettiin eilen että olen totaalisen hukkunut Korea-aaltoon, ja musta on tullut virallisesti kornu 8(

Haaste:  Day 20 - Esineitä/asioita joita sängyssäsi on
No perus petivaateet, mun yöpuku sekä pehmolelut Tidus-tiikeri ja kirahvit Oskari ja Kille : D Joskus siinä on myös muita pehmoleluja, koristetyynyjä ja mun vaatteita...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti