torstai 10. helmikuuta 2011

Ympyrä sulkeutuu + day 13

Mä oon ihan hemmetinmoinen etukäteispanikoija. Jos on tapahtumassa jotain, jota voi jännittää ja stressata, niin totta vie aloitan sen jo hyvissä ajoin, luultavasti kuukausia etukäteen. Sitten kun se itte juttu on oikeesti ajankohtainen, niin mun mieli on täysin zen. Ei pelon tai hermostuksen häivääkään. Tapaako kaikki muutkin tehdä tälleen vai hoitaako ne sen panikoinnin vasta sitten kun asia on oikeesti ajankohtainen? : D

Mutta niin, mullahan ois huomenna luvassa ihka ekat ylioppilaskirjoitukset (tekstitaito). Vaikka oon jännännyt ylppäreitä ihan hitosti etukäteen, niin nyt ei hermostuta enää yhtään. Vaikka suurimmaks osaks se on hyvä, niin sillä on huonotkin vaikutuksensa. Mun on nimittäin vähän vaikea saaada motivoitua itseäni lukemaan... No, oon kyllä jo vähän saanut kertailtua, onneksi.

Niin, tosta otsikosta. Mulla oli taas ihonhoidollinen kriisi, sillä mun iho pisti stopin mun supertehokosteutuskuurille alkamalla puskea naamaani näppylöitä. Sydän verillä jouduin vaihtamaan takaisin rasvaisen sekaihon tuotteisiin, ja murehdin jo etukäteen kuinka mun iho olisi kun Saharan autiomaa koko lopputalven. No, toisin kävi. Vaikka tuotteet vaihtui niin iho ei ole voinut sen huonommin, päin vastoin melkeinpä jopa paremmin kun se kiilteleekin vähemmän, ja näppylätkin toki katosivat. Ympäri mennään ja yhteen tullaan. Tähän ihonhoitotapaukseen vois vaan todeta: "Hukkareissu mut tulipahan tehtyä."

 Ja ARVATKAA MITÄ EILEN TAPAHTUI? No arisuilta tuli niiden uus levy, GEMINI! Ja sijoittu ilmesesti Oricon-listallakin hirmu hyvin, ainakin siitä Twitter-hehkutuksesta päätellen... Mulla on projektina ostaa tämä ihan pikimmiten, koska enhän mä muuten pärjää ylppäreissä jos en eka lahjo itseäni vähän... Olen kaksinkertaisen korruptoitunut.



Täs on previwei yks niistä albumin biiseistä, GEMINI-0-eternal! Olin rehellisesti sanottuna aika järkyttyny tästä videosta, jotenkin niin aneeminen. Tää on kyllä esimerkki siitä että arisujen PV-biisit jaksaa kyllä erota toisistaan, mikä on hyvä juttu ^^ Mä ja Paula ollaan muuten ihan hurmaannuttu Sagaan tässä videossa, kun se on niin prinssi (ja mä kun luulin että me ei edes tykätä siitä, ks. eka postaus)

Haaste: Day 13 - Kappale joka kuvaa tämänhetkisiä tunteitasi
Aaa, nyt heitit pahan!  En oikee tiedä miltä musta nyt tuntuu... Jotenki yhtä aikee haikea ja ilomielinen.No sanoisin ehkä tän:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti