perjantai 24. helmikuuta 2012

Check out my hair!


ggrfreedsdsdas by Kara0kara

Voi pyhä sylvi tota still-kuvaa...

Esittelyssä hiusten uusi malli ja allekirjoittaneen elämän ongelmat. Jos jotain pahaa mun pitää noista uusista hiuksista sanoa, niin se on se, että toi lyhyempi puoli korostaa mun järkkyä sivuprofiilia. No, mitäpä tuosta. Lupaan muuten, etten enää ikinä puhu englantia ennen kuin pakon edessä, tässäkin jo nolasin itseni sanomalla vain yhden lauseen enkuksi.

Ja koska unohdin uhota tossa videolla, niin sanotaan post scriptumina sulle -OZONE-: Olen kääntänyt kelkkani Etuden Housen suhteen, sillä he ovat selkäänpuukottajia joiden lempipeli on laivanupotus. Jos ostat niiltä jotain niin pidän huolen, että revin sut kappaleiks omin käsin ja lähetän tulitikkuaskissa Antarktikselle. :)

4 kommenttia:

  1. Nuo hiukset on sikakivat ! *_______* Srsly, tykkään hurjasti ~

    Tyyppi uhoo olevansa puhumatta englantii, vaikka on jättämässä Suomen huomenna. Voe voe, pakkotilanteet saapuu ! Vai hetkinen, mitä kieltä siellä ees puhutaan..?

    Mä huomasin aamulla sun vitutukses, kun yritin tumblrissa aina välillä lepuuttaa aivoja, kun kirjoittelin työhakemusta ahkerasti. Tämän takia en millään ehtinyt laittaa sulle jotain tyhmää piristykseks :< Mut toisaalta.... Säikäytit kyllä nyt niin pahasti, että mikrobanaanin syönti meinas jäädä kesken............... Joten tämä on VAKAVA asia. Mulla on jotain veikkausta, että tää liittyy sun ihmeelliseen SHINee maailmaas taas, mutta nyt pistät kunnon selitykset todistusaineiston kanssa, että voin arvioida, uskallanko uhota sua !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kiitoksia muru :)

      Voi, itävallassahan puhutaan saksaa joten meitsin 11 vuoden opinnot pääsee nyt tositilanteeseen... Mutta kyllä mä voin ehkä pari sanaa sanoo. Pakon edessä.

      Mikä ihme on MIKROBANAANI XDD? Ja don't worry, jos mua pitäis lohduttaa joka kerta kun mulla on OTP-kriisi niin mua pitäis olla koko ajan lohduttamassa, laivani pohjassa on näet hillitön reikä... Mutta tää Etude house-juttuhan menee niin,m että aluksi ne oli ihan mun puolella, kaikki niiden mainokset sisälsi hillittömästi OnHoa ja niin edelleen, mutta sitten kun toi "#%&¤&/&YT%RRTGrgfedwwsa Dara tuli mukaan niin €€$GHYJIyt5R%¤r4assadsfgvfggb

      http://www.allkpop.com/2012/02/teaser-for-sandara-park-and-shinees-kiss-note-web-drama-revealed <-- Tässä on linkki allkpopin uutiseen jos on koko mainosroskan teaser ja yök en oo kattonu koko juttua mutta hyi elämä olen nähnyty gifejä ja meinasin repiä tukan päästäni kun olin niin PETTYNYT JA VIHAINEN kun rakas ihana etude houseni teki tällaisen tempun...

      Apua nyt pitää kyllä mennä hengittää johonkin pussiin anger levellist alkaa mennä sen verran korkeeksi AAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH MIKÄ IHME SAA NORMAALIN TERVEJÄRKISEN NAISEN MUUTTUMAAN TÄLLAISEKSI YLITUNTEEELLISEKSI SHIPPAAJAFANITYTÖKSI KYSYN VAAA

      Ja niin. Ei ostoksia Etude Houselta. Tai hakkaan.

      Poista
    2. Ainiin se oli Itävallassa... Aivotoiminta on huipussaan !

      Mikrobanaani on hyvää. Maistuu friteeratulta banaanilta ilman friteerausta. Laitat vaan banaanin kuorineen mikroon ja käännät sen jossain vaiheessa ja sit kun on tumma kuori nii avaat sen ja syöt sisälmykset nom nom ♥

      Ah... Ymmärrän nyt..... Tommonen tosissaan ''upottaa sun laivas'' mut.. Dara on ihana nainen, en mä voi sitä syyttää..~

      No mut voit lohduttautuu, että oon niin tyhjätasku, että kestää ikuisuus, ennen kuin voin haaveilla niiden tuotteiden tilaamisesta ! Mulla on hurjan pitkä shopping list kirjotettuna jo valmiiks ja siellä on tärkeempiikin asioita kui sun uudet vihamiehet :P

      Poista
    3. Kuulostaa jännältä, pitääkin kokeilla...

      MÄ SEN SIJAAN VOIN SYYTTÄÄ PAINUIS VAAN SINNE MISSÄ PIPPURI KASVAA MOKOMAKIN &%&@£$€{[]]}[$£@

      Gott sei dank tolle, toivottavasti sun listas jatkuu niin kauan että REtude House on nöyrästi tullut pyytämään anteeksi loukatun kunniani johdosta (= eli siis listasi sietää olla loputon)

      Poista