sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there

Ruhtinaallinen kuukauden joululoma alkaa olla lopuillaan. Ihanaa, että lumi satoi viimeinkin pysyvästi maalla täähäkin! Tosin lenkkikannalta ei niin hyvä, meinasin nimittäin murhata itseni tässä parisen päivää sitten lenkkipolullani... Vikalla viikolla en ole tehnyt mitään ihmeempiä, lukiokaverien kanssa ennätin käymään kahvittelemassa ja kävin viemässä loput vapaaehtoistyöhön liittyvät paperit järjestölle. Seuraavaksi ois sitten luvassa viisumin hankinta ja ne rokotteet. Toivottavasti YTHS kerranki suostuis yhteistyöhön...

Vähän hermostuttaa toi kouluun palaaminen, huomenna opinnot alkaa reippaasti muinaiskreikalla ja kirkkohistorialla. Sinänsä on ihan kiva mennä takaisin, mielenkiintosia kursseja näyttäis olevan luvassa tässä jaksossa (noiden lisäksi ois systemaattisen teologian johdatuskurssi ja maailman uskontoperinteiden kurssi... Ja itsenäistä koreanopiskelua kielikeskuksessa) Eniten mietityttää kun pitäis vaa yrittää osata sosiaalistua tän kuukauden kotona roikkumisen jälkeen :D No, ehkä toi tosta, yritän nyt eka saada unirytmin kohilleni. Taitaapa vuoden eka kreikantunti kulua torkkuessa.

Odottelen tässä innoissani Leijonakuninkaan 3D-version saapumista teattereihin! Olen kait täälläkin maininnut, että kyseessä on lempielokuvani ja vaikka inhoankin 3d-lasien käyttä niin on mahtavaa päästä näkemään lempparini ihan valkokankaalta! Myöskin Dreamworksin Saapasjalkakissaa odottelen, sekin tulee tässä ihan pian tänne Suomen teattereihin. Harmittaa etten Artturi Joulua nähnyt sitten toistamiseen niin kuin oli alunperin suunniteltu, no, ehkä sitten joskus ostan sen blu-raylla. Pidän kyllä kovasti animaatioelokuvista, vaikka loppujen lopuksi harrastuneisiin niistä todellisiin animaationrakastajiin verrattuna onkin varsin suppeaa ja lähinnä noihin isoihin animaatiostudioihin (ja joihinkin animeihin) keskittyvää. 

Aloin tässä kelaamaan että mitäköhän suunnittelin noin joululoman aluksi saavani aikaan tässä kuukauden sisällä, ja kuinkakohan paljon olen loppujen lopuksi sitten saanut aikaan niitä juttuja... Mun joululoman sivuprojekti edistyy oikein hyvin, joten sen suhteen voin ainakin taputella itteäni selkään, ja sain yhden suurta ahdistusta ja turhautumista aiheuttaneen tarinan kirjoitettua. Oodi sille! Mutta mitä muuta mä oikeen plannasin tän joululoman varalle...?

Muistattehan vielä mun erikoissuklaa-projektin? Hyvä, sillä toisin kun blogi antaa ymmärtää, en ole luopunut suklaanmaistelusta. Joulun tienoilla pidin vähän taukoa, koska sitä suklaata sai muutenkin joka tuutista. Nyt alan taas pikkuhiljaa palailemaan pikkulevyihin, koska olen koukuttanut itseni teenjuontiin ja tykkään teen kanssa syödä pari palaa suklaata. Tämä alla esitelty yksilö on kuitenkin tullut pisteltyä poskeen jo ennen joulua, olen vain ollut laiska esittelyn suhteen.



Nimi: Marabou Premium - Filled Hazelnut & Nougat
Paino: 150g
Hinta: En muista tarkalleen, noin kaksi ja puoli euroa

Kyseessä siis tumma suklaa hasselpähkinä- ja nougattäytteellä. Suklaa oli hyvää, ei yhtä tummaa kuin hinnakkaammissa suklaissa mutta eipä se minua haittaa. Täyte oli varsin makeaa ja toi elävästi mieleen eräät Lidlistä saatavat keksit, joten mitenkänä järin uniikki ei makukokemus ollut. Ihan hyvää suklaata kuitenkin, voisin syödä toisenkin levyn.

2 kommenttia:

  1. Olin jo ehtinyt unohtaa sun suklaanmaisteluprojektin.. Arvaa kirosinko ääneen, kun huomasin pikkukuvan suklaalevystä hallintapaneelissa.. XDD Joten herkkulakkoilijana skippasin suklaaosuuden, pahoitteluni !

    Vai että isenäistä korean opiskelua ! Sano vaan, jos onnistut siinä hyvin. Neuvoja saa tulla. Itehän oon yrittänyt kanjeja opiskella itsenäisesti jo reippaasti yli vuoden ja oon just 50 kanjii opiskellut -ja unohtanut suurimmasta osasta vähintään jonkun lukutavan edes .__. Vaikka no, olenhan minä oppinut amebablogeja lukemalla joitakin joidenkin kanjien lukutapoja mut sitten kun pitäs muistaa kaikki ja vielä kirjottaakin niin ei helvetti... Että mun pelkkä kirjotusmerkkien opiskelu itsenäisesti sujuu näin hyvin -entäs sitten sanojen? XD Että jos onnistut niin saat todellakin opastaa tätä kurjaa lurjusta, vaikka korea ja japani ovatkin vähän eri juttuja mutta silti !

    Lohduttaako, että et oo ainut joka suunnittelee tekevänsä kaikkee ja sit ei teekään mitään.. Nimimerkillä pelkästään tää viikonloppu oli pohjanoteeraus XD

    No mut, toivon ettet nuku sitä kreikan jotakin tuntia ! Ei olis hyvä ei >:( Jätän tuon vihasen hymiön pelottelemaan sua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi darling, mä taasen olin jo totaalisen unohtanut sun herkkulakkos... No, en tunne sääliä ja suklaan hehkutus jatkuu vaikka sä siellä sitten nyyhkisit salaatinlehtiis.

      Mäki oon joskus yrittänyt opetella kanjeja, enää en muista esim. yhtään. Me kyllä ollaan nyt vähä eri asemissa, mulla se koreanopiskelu on nyt vähän must kun olen luvannut pyhästi että puhun sitten siellä englantia vasta sitten kun on pakko. Ja oishan se iha kiva että osaisin sanoa vähän enemmän kuin "olen paras" kun siellä Koreassa suhaan... Oon kyllä tavallisesti tosi huono opiskelemaan itsenäisesti kanssa, mutta nyt kun meen tonne yliopiston kielikeskukseen niin siellä ei ajatukset oikeen voi harhautua muuhun. Toivotaa et opiskelumateriaalit ois ois hyviä.

      Mä oon oikeesti iha mahoton suunnittelija, pistän kaiken kalenteriin etukäteen ja sit stressaan jos en saakaa tehtyy niinku olin suunnitellut etukäteen D:

      Vaikeeks voi mennä. Oon kyl aikamoinen multitaskaaja tuol kreikan tunnilla, vierustoveri aina ihmettelee miten voin puuhata aina jotain omaani, piirtelen, haaveilen ja suunnittelen ficcejä ja silti pystyn seuraamaan opetusta :D Joten ehkä nukkuminenki luonnistuis siinä sivussa.

      Poista