torstai 19. tammikuuta 2012

Mainoskatko


Jos olisin tosi classy, niin ilmoittaisin vaan, että menkää kattomaan mun uutta personal-sivua ja ihmettelemään mun ficcejä, ja perään vielä I regret nothing.

Mutta sitten honasin että mun porukathan lukee mun blogia kanssa ja sitten nekin noudattais sitä käskyä ja sitten ne alkais pitää mua ihan pimeenä jajaja...


Sit tajusin että ne pitää mua varmaan muutenkin aika pimeenä ja ehkä ne ei ees jaksa lukea tätä ja niin edelleen.

No, sanon vain, että olen kyhännyt nettiin ikioman nurkkauksen nimeltä Kuutamosilta jonne pääsee menemällä osoitteeseen http://kuutamosilta.webs.com. Kyseisen sivun pääagendat on a) kirjottaa kaikenlaista turhaa tietoa musta joka kiinnostaa stalkkereita ja b) toimia julkaisualustana mun hengentuotoksille, lähinnä siis fanfictionille koska runoille on oma bloginsa ja täysin omia tarinoita en ole kirjoittanut aikoihin.

 
Hirveän usein en varmaan tuonne mitään päivittele, lähinnä silloin kun kirjoitan jotain uutta. Tällä hetkellä ficcejä on vaan kolme, ja nekin kaikki ovat hyvin tuoreita tapauksia. Toki sieltä löytyy linkki myös mun Naruto-sivuille, josta löytyy pari lisää ko. aiheesta. Valtaosa mun kirjoituksista on tällä hetkellä Paulan koneella (koska omat tiedostot katosivat) ja odottelen tässä nytten, että hän toimeentuisi joskus lähettelemään ne... Harmi sinänsä, sillä noita kolmesta vain yksi edustaa mun omaa tyyliä "puhtaimmillaan". Katselin tässä kreikan vihkoa ja näyttäisi vähän siltä, että tuleva tuotantokin jatkaisi samalla k-pop-ficci-linjoilla. Olen nolo.

Eli teretulemasta vaan. Lähdenpä tästä äyskäröimään vettä lippulaivastani. (Höh, miks nää ship-sanaleikit ei voi toimia myös suomeksi?)

2 kommenttia:

  1. Heissan! Sait tehtyä ne personal-sivut! Tulen katsomaan niitä joskus, nytten ei kerkee ja koska olen kännykällä netissä.. On aikas hitaanpuoleinen netti.. Muuten ne mun personal sivut tais tyssätä sitten siihen ja päätinkin tehdä blogin! I know tosi omaperäistä :D

    Osoite on tuossa: http://www.its-war.blogspot.com/
    jos kiinnostaa käydä vilkasee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mun saitti ei taida olla oikeen mobiilisurffailulle suunniteltu :D Ja blogin pitäminen on vaan miljoona kertaa helpomaa, menen ehottomasti katsomaan tästä näin!

      Poista