tiistai 20. syyskuuta 2011

Blaablaablaa

Kuulumispostausta taas pukkaa, koska kaikkia todellakin kiinnostaa mitä mun mitäänsanomatta elämässä on oiken tapahtunut. Mun kadonneista tiedostoista ei ole kuulunut mitään positiivista, vielä on hiukan toivoa mutta aika lailla peli alkaa olla menetetty. Tänään just viimeks kaipasin taas jotain mikä on varmaan kadonnut ikuisiksi ajoiksi bittiavaruuden syövereihin ;____; Mun Johanneksen evankeliumi-essee vois olla tosi jees, koska eksegetiikan proffa kuulemma tykkää kysellä tentissä juuri ko. raamatunkirjasta juttuja. Kiitos tästäkin Acer.

Viime viikko oli aika perussettiä. Opiskelut todellakin alkoi kunnolla, ainoastaan nyt toi Uuden testamentin eksegetiikka (eli mun ainoa oikeesti teologiaan liittyvä kurssi tässä periodissa) alko vasta tällä viikolla. Hirveän mielenkiintosia juttuja ollut, mutta kyllä mua noi tentitki jo vähän stressaa. Tässä periodissa mulla on vaa kaks kurssia, joissa on kunnon tentit, mutta mitäs sitte ku niitä on esim. neljä tai viisi? ARRGGHH. Kuolen siihen kirjojen määrään.

Mitään hirveen speciaalia en viime viikolla edes tehnyt. Keskiviikkona käytiin tädin luona morjestamassa mun mummia, joka asuu siis Jyväskylässä. Mun nuorempi serkku (4) ilmoitti mielipiteensä aika suoraan: "Mä en ois halunnu et vieraat tulee." :D Mukavaa kummiskin oli, vaikka se olikin loppu mun sokeriherkuttomalle viikolle... Hups. Aina ei voi voittaa. Sama linja jatkui osakuntaillassa seuraavana päivänä, jossa kanssa nautin ajastani. Viikonloppu sujui mukavasti himassa luuhatessa. Se on vaan parasta, sanoo socially awkward.

Toisin kuin moni aikaisempi, tämä viikko on alkanut poikkeuksellisen hyvissä fiiliksissä! Maanantai ei ulkoisilta puitteiltaan ollut paras mahdollinen: heräsin ennen kuutta (koulu alkoi kaheltatoista...) ja mulla alkoi menkat. Normaalisti olisin kai ollut äksymyrtsi koko päivän, mutta jostain syystä mulla oli äääägghh-oon-niin-hyperenerginen-etten-kestä!!111-päivä. Ne ei oo koskaan pahoja päiviä... Tänäänkin fiilikset on ollut vallan mukavat, mitä nyt mietin että pitävätkö ihmiset vaatteiden paremmin asettelua julkisesti omituisena. Tai siis ku mun vyöhameviritelmä meni jotenkin huonosti ja sitten aloin vaan parantelemaan sitä keskellä Helsinkiä... Mahdoin näyttää fiksulta.

Olen myös ottanut askeleen kohti uusia sosiaalisia medioita. Tumblrin käyttävät mainostavat aina olevansa jotain keskikastia parempaa sakkia, mutta palautin heidät maan pinnalle liittymällä itse joukkoon HÅHÅHÅHÅHÅ. Ei mutta, yllätyin positiivisesti kun tein erään postin joka käsitteli tämän maailman suuria vääryyksiä, ja olen saanut siihen 19 notessia! Naurakaa te siellä vaan, mutta tällainen luuseri kuulkaa osaa arvostaa pienimpiökin huomionosoituksia. Ehkä Tumblr ei olekaan täysin yliarvostettu paikka...

TIINA ON NIIN ONNELLINEN HÄN MENEE NAIMISIIN eli toisin sanoen ei mulla muuta.  

ps. Miks ihmiset urputtaa et tuol on muka kylmä? Lähin tänää hupparissa kouluu ja mul oli KUUMA! Mut toisaalta, tääl pääkaupunkiseudulla kaikki tuntuu lämpimämmältä kuin jossai landella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti