maanantai 4. heinäkuuta 2011

Kosioreissusta teit putkayön, kun kutsuit paikalle lain

Joskus tällanen suomi-iskelmä on vaan niin jees, kuten vaikka toi Mikko Alatalon Vicky Lee, joka on selvästi story of my life, Vicky Lee vaan korvataan jonkun mun unelmaprinssin nimellä :D Epätoivoiset kunniaan!

Mutta niin, tänään mulla oli eka kesätyöpäivä! Asiat sujui suhteellisen hyvin, mitä nyt pari kertaa nolasin itteni niin kuin asiaan kuuluu. Sekä mun työnantaja että lähiesimies taitaa pitää mua vähän älykääpiönä... No, kyllä ne onneks oli ihan jees tyyppejä muuten joten ehkä ne antaa anteeksi pienen urpouden. Onneks mua oli opastamassa toinen kesätyöläinen, joka lopetti tänään. Oli jotenkin helpompaa saada opastusta "oman ikäiseltä", harmi ettei tavata enää seuraavina päivinä. Oon sitten ton paikan ainoa kesätyöntekijä, joka on sinänsä vähä ikävää, koska joudun sit evoomaan siellä kaikessa ihan yksikseni. No, onneks ne vakkarit jotka pitää mua silmällä vaikuttaa ok hepuilta, ja ne aina päästää menemään ennen varsinaisen työajan loppua.

Mun paras ystävä tän loppukesän tulee olee ruohonleikkuri. Voin luvata että tän duunin jälkeen oon oikee hc-ruohonleikkaaja, imasen ruohot kuin ruohot tosta vaan. Tää mun käyttämä masiina on sellanen aika antiikkinen moottorimasiina, jollasen muistan omasta lapsuudestani. Ihan okei kun sen oppii tuntemaan. Mut siimasilppuri sitten ei. Se on masiina joka pitää niin kamalaa meteliä, että pitää olla kuulosuojaimet, ja kaiken lisäks se viskoo kamaa ympääriinsä niin että tarvii suojapleksin ja siltikin leukaan sattuu 8( Mut ehkä mä opin sitäkin käyttää.

Juu, että tällasta. Muutaman työpäivän jälkeen oon jo ihan tottunu ja eiköhän kaikki ala sujua ihan hyvin. Toistaiseksi ootan kauhulla sitä kun ne pistää muut ohjaamaan sellasta ruohonleikkuria jota ajetaa ku autoa. Sit on kyllä helvetti irti, I promise. Tänään oon menettänyt yhden stressin aiheen (mitä jos pääsen yliopistoon ja orientoitumisviikko tulee töiden päälle -> mulla on neljä vapaapäivää, ja eiköhän sen yhen päivän sais jotenki järkättyä) ja sain uuden (mitä jos kirjotin pankkitilin numeron väärin työehtosopimukseen). Miks ihmeessä oon tällanen kauhee stressipesäke!!??

Ja loppuun vielä mun rakastama KYSELY:

YHDEKSÄN BÄNDIÄ/ARTISTIA JOISTA PIDÄT
01. Alice Nine
02. SuG
03. Jenni Vartiainen
04. Scandinavian Music Group
05. Dalmatian
06. Johanna Kurkela
07. Roxette
08. Ayabie
09. Nightwish
+ milijoona muuta!

KAHDEKSAN TV-OHJELMAA JOITA KATSOT
01. Frendit
02. Full moon wo sagashite
03. Sailor moon
04. Ouran High School Host Club
05. Kim Possible
06. Princess Tutu
07. Fairly Odd Parents
08. Keisarin uusi koulu

SEITSEMÄN ASIAA JOITA ODOTAT
01. Pääsykokeiden tulokset!
02. Yhtä vähän hurjaa juttua!
03. Syksyn tuomia haasteita :)
04. Sitä et näkis Paulaa ja muitakin kamuja uuestaa
05. Että arisut tai sugit raahais ahterinsa Suomee...
06. Että L'Orealin True Match-meikkivoide loppuis et pääsisin kokailee uusii!
07. Unelmieni prinssiä

KUUSI TÄRKEINTÄ TAVARAASI
01. Tietokone d44
02. Tavarat mihin liittyy paljon muistoja
03. Kännykkä
04. Asiat, joita oon keränny
05. Ihonhoitomömmöt
06. Passi, luottotiedot ym. välttämättömyydet

VIISI ASIAA JOITA KOSKETAT JOKA PÄIVÄ
01. Tietokone
02. Sänky
03. Kännykkä
04. Hammasharja
05. Jääkaappi

NELJÄ PAIKKAA JOSTA SINUT LÖYTÄÄ
01. LOL kotoa
02. Harrastuksista ja menoista
03. Jostain lähialueilta hiippailemasta
04. Kauppakeskuksista pyörimästä

KOLME ASIAA JOTKA SINUN PITÄISI HANKKIA
01. Itseluottamusta
02. Suuvettä
03. Opiskelupaikka

KAKSI TUOKSUA JOITA RAKASTAT
01. TBS:n Love etc... -hajuvesi
02. Pullan tuoksu

YKSI TAPA SAADA SYDÄMESI
01. Hymy! Onko mitään kauniimpaa...!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti