perjantai 15. heinäkuuta 2011

Taas postasin

Miks ihmeessä mulla on näitä, että välillä postailen useemman kerran viikossa, ja välillä voi jäädä yli kuukaudenkin tauko? Sama toistuu melkein kaikessa mitä teen... No joo, ketä kiinnostaa. Tänään on ollut vähän tyhmä päivä. Töissä ei ollu kivaa, koska oli jotenkin niin aikaansaamaton ja luuseri olo että huhuh, ja sääkin oli ihan sateinen. Ajattelin kotiin mentyäni tehdä lohdutukseksi vanhasta naistenlehdestä löytyneen ohjeen mukaan rusinaneliöitä, mutta unohdin ko. lehden töihin joten jäi sitten leipomuksetkin tehtyä. Kotona törmäsin pilaantuneeseen HK:n siniseen, josta mulla on pahat traumat. Aina ei vaan mee niin kuin Strömsössä.

Kun mun töihin liittyy vahvasti roskien kerääminen, sitä välillä ihmetyttää mitä kaikkea ihmiset sinne maahan viskoo. Esimerkiksi patterit! Herranjestas ei niitä turhiin pidetä ongelmajätteenä, ne patterinesteet voi olla tosi haitallisia joutuessaan luontoon. Onneksi mä kerään ne talteen ainakin tolta alueelta ja vien ne kiltisti ongelmajätteeseeen. Kovasti mua myös ihmetyttää puoliks käytetyt elintarvikkeet. Vihaan tavaroiden haaskaamista ja erityisesti ruuan haaskaamista. Jos jotain jää yli, niin miksi ihmeessä sitä ei voi ottaa mukaansa ja syödä myöhemmin? Käsittämättömintä mitä löysin oli täysi (!) paketti Aino-jäätelöä, joka ei todellakaan ole mitään halpaa tavaraa. Tietty ko. jäätelö oli saatttanut vaan tippua kauppakassista tms. mutta se löyty alueelta missä oli niin paljon muutakin puoliksisyötyä ruokaa että luulen että joku super-ruokatuhlari on heittänyt senkin menemään. Häpeäisi!

Anteeksi pikku avautuminenm, en usko että blogini parissa lukijassa olisi hirveästi ketään roskaajia. Mua vaan ihmetyttää ylipäätään roskien heittäminen ympäristöön. Ärsyttää tollanen kun ei edes noin pientä asiaa viitsitä tehdä. Ok, hyvähän mun on puhua ku saan palkkani muiden roskien keräämisestä, mutta silti...

Koska mulla ei oikeasti ole mitään dynaamista sanottavaa tän lisäks, niin lopupostaus koostuukin osiosta, jonka voisi sanoa jo kuuluvan mun blogin vakioarsenaaliin, eli Siistii mun lempimusa! Koska musiikki on tärkeä osa mun elämää niin saatte taas kuulla mistä kappaleista tällä hetkellä tykkäilen ihan erityisesti!



Tähän ei kyllästy! Oon luukuttanut tätä about siitä asti kun Manner ilmesty, ja silti nostattaa joka kerralla kylmät väreet. Niin hienoa, niin hienoa! Tää on kyllä mun lemppari SMG:ltä Joisin viskin ja nousisin -biisin jälkee.



Todistan (jälleen) oman säälittävyyteni. Miks about puoliin mun kuuntelemista bändeistä on alkanut suhde silleen, että olen tuuminu: "Aika huonoo musaa mut katos kui söpö jätkä tos bändissä on!" Sitte oon vaa alkanu diggailee sitä musaa... o.O Ai nii ja mun piti vihata k-poppia. Oho hups. Toi noinoinoin on muuten melkei yhtä hyvä catchphrase ku Shineen  kolakolakola. Ja Thunder on kuumempi ku hella kutosella, Mir(rin) stailaus on menny vähä pielee.



SuGin pukeutumistyyli on näin vuosien mittaa mennyt yhä vain sekopäisempään suuntaan, mutta tää video on kivan hillitty, Musiikissa ne on säilyttäny jo pitkään sen oman tyylinsä, ja uudetki kappaleet on ollu meitsin makuun. Tääkin on musiikillisesti ihan taattua SuGia, mä tykkään! Takerun luurankohousuissa on jotain mukavan nostalgista, mutta tukka ois voinu olla jotain vähä vähemmän tarzania...



Vähä nostalgiaa tähän loppuun. Tää on vaan niin hauska biisi, aloin itseasiassa tykkäämään tästä Jos rakastat-elokuvan myötä. Siitä on kyllä monta vuotta kun tääkin soi radiossa... PMMP:tä olen viime aikoina kuunnellut muutenkin, erityisesti Veden Varaan-albumi miellyttää :)

No nii, o nii, mä alan tässä vartomaan iskää kotiin, koska se tuo mukanaan kiinalaista. Mmmmmm!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti