maanantai 25. heinäkuuta 2011

Päivä se on huomennakin

Onpa ollut ikävä ja turhauttava viikonloppu. Omassa elämässä ärsyttää erityisesti se, etten vieläkää voinu tehä sitä tärkeää juttua mikä on ollut työn alla jo yli kaksi viikkoa. Syy ei ole minun vaan äipän, jota pitää olla jatkuvasti tökkimässä että se saisi tehdyksi jutun joka vie sen elämästä noin kaksikymmentä minuuttia. Jos se ei tällä viikolla sitä tee niin saa priu vie kuulla kunniansa! Muutenkin harmittaa kun en ole saanut aikaseksi mitään järkevää, muuten kun pistettyä tukkaan öljyhoidon (toivottavasti teki muutakin kuin jätti kuontaloon hassun hajun). Enimmäksee vietin viikonlopun dataamalla ja lukemalla vanhoja naistenlehtiä...

Lisäski mua on järkyttänyt suuresti noi Norjan terrori-iskut. Luonnollisesti lähestulkoon jokaista koskettaa syvästi tällaiset tapahtumat, mutta mua kaikenlaiset tagediat jäävät kaivelemaan pitkäksikin aikaa, koska oon älyttömän kuolemanpelkonen. Tällasten tapausten yhteydessä korostuu vaan jotenkin niin selkeästi elämän katoavaisuus. Mutta sen sijaan että vaipuisin epätoivoon oman hämärän kohtaloni edessä, aion yrittää elää päivä kerrallaan. Monelle Norjan hirveydet kokeneelle tai lapsensa/omaiselle tapauksessa menettäneelle tämä voi olla äärettömän vaikeaa, ja siksi vähintä mitä voin tehdä, on jaksaa itse hymyillä.

Kauheeks angstiks meinas mennä koko homma :O No, ei mulla oikeasti kovin huonosti pyyhi. Tänään oli töissä ihan jees päivä, ja tän viikon saan olla koko talon kingi kun vanhemmat lähti mökille! Pikuveli jäi toki kans tänné, mutta se on muutenkin niin vähän kotona ja sekin lähtee omiin reissuihinsa torstaina. Kuitenkin tänne iskee kaiken maailman vesivahingot ja sähkökatkokset just silloin ku oon yksi himassa... No, ei sitä voi koko ikäänsä vanhempien helmoissa asua niin varmaan ihan hyvä mullekin tottua yksinolemiseen! Taidan olla aika luuseri ku oon ekaa kertaa viikon ajan yksi kotona 18 vee... :D

Haaste 2:   Day 15 - Paikka jonne olet aina halunnut mennä
Japani! No okei, "aina" on tässä vähän suhteellinen käsite, mutta jo useemman vuoden ajan olen tuonne halunnut mennä. Oon tosi kiinnostunu Itä-Aasian kulttuureista, ja olisi tosi mielenkiintoista käydä esimerkiksi Kiotossa jossa perinteinen ja moderni Japani yhdistyy... Joku päivä pakkaan Paulan mukaan ja painun tutkimusretkelle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti