torstai 21. kesäkuuta 2012




Oi sitä autuutta kun on yksi ylimääräinen lomapäivä! Töissä on mukavaa mutta kyllä väsymys vaan on aivan omaa luokkaansa. Juhannukseksi ollaan tavalliseen tapaan lähdössä tuttavaperheen mökille. Mukava nähdä Paulaa ja muitakin kavereita. Muutenkin sosiaalinen elämä on jäänyt aika vähille, mutta ainahan mulla.

Töiden ohella olen yrittänyt käydä lenkillä pari kertaa viikossa ja kirjoittanut. Mulla on ollut varmasti elämäni tuotteliain puoli vuotta tässä, ja lisää näyttää vaan tulevan. Nytkin mielessä pyörii monta suunnitelmaa jotka ei luultavasti ehdi valmistua sillä tällä hetkellä työskentelen määrätietoisesti tähän astisista stooreista pisimmän kanssa. Joudun varaamaan yhden sivun kirjoittamiseen päivältä yli tunnin, yllä esitetty diagrammi havainnollistaa tilannetta hyvin.Välillä olen sellaisissa euforioissa rustailuni kanssa että tuntuu melkein kuin olisi oikea kirjailija.

...Toki mun lukijoiden fiilis on varmaan enemmänkin tämä:


Mulla on kans ollut hervottomia naamakriisejä. Tai siis, ainahan mulla on, mutta esimerkiksi tässä päätin eilen pyörtää sanani siitä että mun kulmakarvat ovat hyvät just näin ja nyppiä niitä vähän ohuemmaksi. Ei mitenkään mainittavasti, mutta kuitenkin. Syy tähän oli mun EM-kisa-ID:hen otettu kuva, jossa näytin kyllä sellaiselta monsterilta... Maanantaina on ihotautilääkärikin, katsotaan jos saisin niitä ihmepillereitä tähän jälleen comebackin tehneeseen akneen. Ei ehkä huvittais vetää niitä naaman hilsekasaks tekeviä pillereitä, mut minkäs teet kun olet tällainen pitsanaama.

...Tää koko tekstikin tuntuu laaaahaaaavaaaaan. Johtuu varmaan tästä väsymyksekstä, veto on poissa ihan kokonaan. Juhannuksena oon varmaa mahtavaa seuraa kun en varmaan pysy hereillä edes puoleenyöhön. Äh ja hölmöilin tänään oikein olan takaa töissä, miten oikeesti ihminen voi olla näin ÄÄLIÖ. Onneksi lopputulos ei nyt niin vakava ollut, mutta kummiskin.

Hyvää juhannusta kaikille!

ps. mulla on kauhea stressi mun viisumista, kuukausi ja reilu viikko lähtöön enkä oo saanu järjestöltä mitää juttua millä voisin sitä viisumia lähteä suurlähetystöstä anelemaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti