perjantai 16. joulukuuta 2011

There's only one thing I truly wish

Tai no pari... Sain taas kerran kuulla, kuinka mun joululahjalista on liian lyhyt ja puutteellinen. Lahjojen keksiminen on tosi vaikeaa, koska en osaa toivoa mitään, mitä en varsinaisesti tarvi, ja kaiken lisäks oon jo niin vanha etten edes odota saavani hirveästi lahjoja. Silti urputus vaan jatkuu! No, päätinpä sitten omistaa muutaman joululahjatoiveen muille tahoille kuin omalle lähipiirilleni (Joulupukkihan voisi toimia tässä jonkinlaisena välikätenä, äijällähän kun tunnetusti on taikavoimia. Mä olen ollut tosi kiltti tänä vuonna joten jonkin näistä sopis toteutuakin)

Pokémon-animen maahantuojat:
Pokémonin ekat tuottikset DVD:llä joihin saa suomidubin (Amerikassakin on, niin miksei meillä voi olla?)

SM Entertainment:
Minhon ja Onewin duoprojekti (Sorry SHINee, ootte oikein messevä ryhmänä mutta on olemassa jaloja tavoitteita joiden vuoksi on tehtävä uhrauksia.)

Kaikki ihmiset:
Maailmanrauha (Klassikko, joka ei tarvitse selityksiä, eihän?)

Musiikkiteollisuus:
Hyvää musiikkia koko vuoden tarpeiksi (Tämä vuosi on ollut loistava, olkoon ensi vuosi vielä parempi!)

Minä itse:
Vähemmän hössöttämistä ja enemmän järjenkäyttöä (Nämä tulevat todella tarpeisiin.)

ETTÄ TÄMMÖSTÄ. Vanhemmilta olen toivonut vaan Johanna Kurkelan kokoelmalevyä ja jalka- ja käsirasvaa (Äiti: Vai että Johanna Kurkela, mä en ees tietäis koko mimmiä ellei se olis ollu yhessä ohjelmassa... Ja eiks meil oo jalka- ja käsirasvaa kotonaki?). Ja ehkä vähän myös George, Gina & Lucy -merkkistä laukkua.

Laitetaan loppuun vähän musiikkia:


HOH ton hemmon viikset. Ei mutta, me kuunneltii tätä muinaskreikan tunnilla, tää on siis Bysantista peräsin oleva joululaulu ja musta tää oli jotenkin tosi nätti...


SM Entertainmentin tyypit, jos mä en ihan oikeasti kuule tästä Minho&Onew -duoprojektin versiota ensi vuonna ku teen jouluostoksia niin turha tulla mulle itkemään kub teidän päärakennuksessa syttyy tulipalo "vahingossa"... Ei muuten ole ainoa kana kynittävänä mun ja SM:n välillä, palaan asiaan myöhemmin.


Tätä parempaa joulubiisiä EI OLE. Oon suunnitellut että voisin tehä jouluficin tän pohjalta, ois niin mun tyylistä kirjottaa joulunaki stooreja jotka päättyy suruun ja kyyneliin.

2 kommenttia:

  1. Toivo nyt ihmeessä, kun kerta on mahdollisuus toivoa ! Nimimerkillä itsellä ei saa olla ollenkaan joululahjatoiveita mikä harmittaa

    VastaaPoista
  2. No kyllä muakin harmittais että koko mahollisuus olis otettu pois D: Höh. Mutta kyse on siis siitä, etten oikeasti keksi mitä voisin toivoa. Ylläolevien lisäksi.

    VastaaPoista