perjantai 4. marraskuuta 2011

Tänään oli jälleen ihan liian lämmin

No oho hups, jo toinen SMG-lainaus otsikossa viime aikoina. Mutta oonko mä ainoa, jota nyppii nää syyskuukelit näin marraskuussa? Marraskuussa kuuluu ola koleaa ja teiden pitää olla jäässä! Ei tällanen peli oikeesti vaan vetele... Ainoo hyvä juttu on, että lenkillä tarkenee käydä ihan hyvin. Muuten en kommentoi muuta kuin että talvi TUU JO!

No mutta joo. Tällä viikolla on siis palailtu koulun penkille uusien kurssien merkeissä, ja vaikka tossa valittelin ettei tän jaksoin kurssit ehkä oo kaikista kiinnostavimpia mun mielestä niin eiköhän noista ihan kunnialla kahlata läpi. Varsinkin kun joulukuun puolessavälissä koittaa ruhtinaallisen kuukauden pitunen joululoma! Maanantaina kipasin myös kattomassa filosofian tentin tulokset, ja huomasin taas että jännitän kokeita ihan turhan päiten. Sitä eksegetiikkaa odotellessa...

Tiistai oli mun kohdalla aika kankeuspäivä. Jostain syystä tiistait usein on. Koulu alko vasta kahelta, ja ainakin mun kohdalla kouluun lähteminen on sitä rasittavampaa mitä myöhempää sen joutuu tekemään. Puolenpäivän maissa lähtiessä tulee aina sellanen "YHYY HALUUN KOTIIN" -fiilis kun taas aamulla sitä menee ihan mukisematta. Yritin käydä ostamassa kreikan kirjaa, mutta se ei onnistunut. Illalla oli jotenkin tosi kärttysä fiilis kaikesta, olin ihan devastated siitä ajatuksesta, että marraskuu alkaa.

Ei koko viikkona oo oikeastaan tapahtunut mitään (mun henkilökohtaista) maailmaa mullistavaa. Tänään perjantaina olin yksissä tiedekunnan iltamissa, jossa kerrottiin meidän yliopiston arkeologiaprojektista Galileassa. Mitä ite tykkään teologiassa on erityisesti se, että se on tosi laaja ja monipuolinen ala, ja meidän tiedekunnan kauttahan ois mahdollista lähteä itsekin mukaan arkeologisiin kaivauksiin kuukaudeksi kesällä. Mua ainakin arkeologia kiinnostaa ja toi ois kyllä tosi hieno mahdollisuus, mutta tiedä sitten kuinka monta vuotta toi projekti kestää... Ja tulevaisuuden köyhänä opiskelijana mulla ei ehkä oo vain VARAA käyttää kesääni vapaaehtoistyöhön, oli se kuinka mielenkiintosta tahansa :D

Äh, kun väsyttää... Twitterissä huutelin aamulla kuinka heräsin tänään puoli kahdeksalta, koska oli vaan ihan pakko saada luettua yks ficci loppuun, mutta näin illalla mietin että tonkin ois voinut suosiolla jättää aamupäivään kun koulu todellakin alkoi vasta kaheltatoista. Ennen mä en lukenut fanfictionia lähes yhtään (kirjoitin sitäkin enemmän), mutta tässä viime aikoina oon Luoja paratkoon pilkkinyt kaiken maailman synkillä fanitaidevesillä. Ja saalis on ollut kaikenkirjavaa.



Tähän loppuun jaan mun mielestä ehkä parhaan mainoksen ikinä. Rakas vakiokommentoijani -OZONE- kommentoi huumorintajuni joskus kieroksi, ja nyt alan todella ymmärtää mitä hän tarkoitti... Ite hajoon joka kerta ku toi musiikki alkaa, mutta kaikki joille oon näyttäny tän on ollu sitä mieltä et tää on lähinnä creepy. Mä itseasiassa melkein samaistun tohon pandaan, tän nimi vois myös olla "Never say no to Kara's OTP's" ja minä siellä terrorisoimassa... Miettikää siis tarkkaan mitä sammakkoja sieltä suustanne päästelette kun olen teitä sairasvuoteella katsomassa.

2 kommenttia:

  1. Mun mielestä talvi sais olla kokonaan ohi ennen kuin se edes tulee... T__T En yhtään kestä kylmää

    Mulla ei oo muistikuvaa, että olisin sanonut noin mutta noh, mitäpä minä muistasinkaan XDD Mut oon kyllä edelleenkin sitä mieltä, että se on kiero. KIEROISTA KIEROIN. Toi mainos oli pelottava XD

    VastaaPoista
  2. Aika monet tuntuu olevan tota mieltä, muuta mä taas inhoan kuumaa ja tykkään vilposesta.. Mutta toki niillä talvipakkasilla bussia odotellessa ei hymy hirveesti irtoa.

    No, kaipa se pitää myöntää, että se on vähän kiero. Mutta toi mainos on vaa maailman mahtavin!

    VastaaPoista