maanantai 12. maaliskuuta 2012

Pähkinänkuoressa

Moi kultsit! Mä olen tänään päättänyt perioditaukoviikon, joka ei siis oikeasti ole mikään loma vaikkei opetusta olekaan, mutta jostain kumman syystä en ole saanut aikaan melkeinpä mitään, en edes päivitettyä blogia. Oh well. Lomalla on koettu tunteita laidasta laitaan, ja ajattelin niitä nyt tässä tiivistää.

Juttuja joiden vuoksi ollaan oltu riemu katossa:

- Opiskelukaverin järjestämä Pokemonpeli-ilta, jossa oli aivan hurjan hauskaa. Koska olen sosiaalisesti vammainen oli mulla etukäteen kauhea paniikki ja stressi, mutta siitä pääsin eroon suht nopeesti. Meikä sai kuulla useampaan otteeseen kommenttia tunnekylläisestä ja kovaäänisestä pelityylistä :D

- Ystävän kanssa vietetty animaatioelokuvailta. Uskokaa tai älkää, mutta eka kerta kun näin Kaunottaren ja Hirviön!

- No se, että kerrankin onnistuin vähän rentoutumaan kun en jatkuvasti miettinyt koulujuttuja. Ei sillä etteikö se puolitiehen jäänyt uskontotieteen essee ois kaihertanut...

- The Body Shopin Chocomania-sarja. Mulla on kyseisen sarjan huulirasva ja se tuoksuu ihan joltain suklaakeksiltä tms. jonka oon syöny joskus vuonna nakki ja muusi, mutta en saa millään mieleen minkälainen.

- Kielikeskus oli vaihtanut Korean kielen oppimateriaalit kaseteista CD:ihin, obviously siksi että minä satuin rikkomaan yhden niistä kaseteista... Mämmikouruudestakin on siis hyötyä, nyt ei kukaan joudu taistelemaan kasettinauhuria vastaan!

- Mukavan keväinen mutta ei liian lämmin sää.

Juttuja joiden vuoksi ollaan oltu herne nenässä:

- Menetin todellakin työhaastattelun, koska sähköpostini ei toiminut kunnolla. Kiva.

- Hukkasin passini, ja vielä sen verran ikävää aikaan että olisin kohta lähössä taas reissuun ja viisumihakemuksetki alkais olla kohta ajankohtasia... No, viikossahan saa uuden, menen tällä viikolla hakemaan jos ei mokomaa löydy.

- Puhuttiin tässä ystävän kanssa joskus että onpa mukavaa kun SHINeetä ei myydä seksillä. No eipä puhuta enää, yök. Lisäksi supertarkat sensorini kertovat, että nykyinen maaperä ei ole suotuisaa OTP:lleni, ja sellaisella maaperällä ei tee mitään. Miten oikeassa olinkaan kaukaisessa nuoruudessani kun totesin, että SHINee ajaa ihmiset turmioon? Kyseinen roskasakki on aiheuttanu mulle hermoromahdukset jo koko loppuvuoden tarpeiksi.

- Mä oon taas aloittanut hirveen koulustressauksen. ARRGGHH.

Eli joo, elämä ei aina mene aina niin kuin elokuvissa mutta loppujen lopuks vastoinkäymiset ei oo mitää kovin majoreita ja kaiken lisäks kyllä niistä hyvistä jutuista tuleva ilo menee kiukuttelujenki edelle. Ainaki yleensä.

2 kommenttia:

  1. Hirveesti kaikkee kivaa ! ;O; Meitsi ei taas tehny viime viikolla oikein mitään.... Paitsi että söin ja lihoin hohohoho yh

    Se bodyshopin suklaasarja mikälie vaikuttaa niin ihanalta ! ;O; Sain testerin vartalovoista (?) ja kyllä iho tykkäs !

    Go tumpelo, good job !!!

    Mihinkä tuo työhaastattelu ois ollu? :< Osanottoni tästä, mut toivottavasti sit jostakin nappaa ! Ja yritähän miettii minne oot sen passis jättäny. Tsekkaile kaikki mahdolliset paikat matkan jäljiltä ! Ja toivo et se kasvaa isoks.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä ny, syömisessä ja lihomisessa ei ole mitään tuomittavaa. Sinä kun nyt noin muutenkin olet niin hirrveeeen lihava... Tai sitten et.

      Se tuoksu on kyllä NAM, mutta mua ärsyttää kun en millään saa päähäni miltä se tuoksuu! Siis joltain suklaakeksiltä tai semmoselta.

      Se ois ollu Hkin liikuntavirastolle, sama kun missä olin viime vuonna, mutta tällä kertaa maaumailoiden ym. siivoomiseen (viime vuonna olin urheilukentällä). Ja kävin tänään perumassa passini ja anoin uuden, viikon sisässä pitäisi sitten tulla.

      Poista